Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 194 US$/natt.

• Frukost ingår
H15 Boutique Hotel(Warszawa)
  • Restaurang
Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 119 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 104 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell beläget nära centrum via promenad eller taxi. Trevlig personal som hjälpte till med allt nödvändigt.

Personalen i receptionen ordnade med transfer snabbt och enkelt till och från flygplatsen. Lämnade goda tips om restauranger och sevärdheter.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack H-E-Pennypacker-Swe
Iwona O, Front Office Manager på Sheraton Warsaw Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Dear H-E-Pennypacker-Swe,

Thank you for taking the time to review our hotel.
We genuinely value our Guests’ comments, especially when their expectations are met.
Many thanks for emphasizing the important aspects, such as our staff, service and convenient location.
We greatly appreciate when our guests share their experiences with fellow travelers.
Looking forward to welcoming you back in the future.

Warm regards

Omdömet skrevs 7 december 2016

Utan snacka var det den trevligaste hotellet jag varit med, trevliga & vänliga personal, glada och hjälpsamma. Maten & snacks som bjöds var förstklassig. Synd att sista kvällen fick vi inga bord i hotell restauranten pga var fullbokad.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Wizz Tours
Tack esmaeila85
Iwona O, Front Office Manager på Sheraton Warsaw Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2016

Dear esmaeila85,

There is no better reward for us, than such a nice comments of our guest after the stay. We are truly touched.
We all will be happy to serve you again in Sheraton Warsaw Hotel whenever your plans will bring you back. Thank you for your stay and those excellent notes.
Hope to be able to welcome you back soon.

Kind Regards

Omdömet skrevs 28 november 2016

Sheraton lever upp till sitt ryckte. Trevlig uppmärksam personal. Rummen väl tilltagna och stora sköna sängar. Centralt länge med Nowy Swiat runt hörnet. Lobby bar, jazzbar och en av Warszawas bästa restauranger i huset. Frukost buffén är riklig men saknar lite urval, det förväntas av ett hotell i den här klassen!

Tips för att välja rum: Välj rum med extra bred säng det lönar sig.
  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Mikael Å
Iwona O, Front Office Manager på Sheraton Warsaw Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Dear Mikael A,

I am very happy reading your excellent review and delighted we have managed to meet your expectations. Thank you for writing about your great experience and praising our staff, restaurants and location. I do use it with pleasure to motivate our teams further. Nice words of appreciation from our guests are the best prize & motivation we can ever deserve.

Warm Regards

Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Ett centralt beläget hotell nära till allt. Rummet hade all bekvämlighet. Extra bredda sköna sängar. Gratis vatten på flaska varje dag. Rent och snyggt. Lugnt och tyst i och utanför hotellet. Trevlig och hjälpsam personal. Mkt god och fräsch frukost. Vi kommer hit igen nästa gång vi besöker Warszawa.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Lena S
Iwona O, Front Office Manager på Sheraton Warsaw Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2016

Dear Lena S,

I am truly glad we have deserved such a nice review from you after your stay in Sheraton Warsaw hotel. Thank you for this. I am delighted learning we have another happy customer who will be visiting us again so we will be waiting to serve you again best we can.
Dziekuje Bardzo

Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal. Rent och fint. Vi valde att uppgradera oss så vi hade tillgång till loungen på 6:e våningen, med lite lättare tilltugg och alkohol på kvällen. Även frukost serverades här eller om man hellre ville äta nere i den större restaurangen kunde man göra det. Närhet till Nowy Swiat och grönområden.

Bodde här: augusti 2016
Tack Charlottmaria
Iwona O, Front Office Manager på Sheraton Warsaw Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2016

Dear Charlottmaria,

I am very grateful for your excellent review of our hotel and such a detailed description of our facilities and location which definitely attracts other travelers to visit our beautiful city. I am pleased that your stay was enjoyable and deserved this positive words of appreciation from your side. Thank you once again and I trust we will have a pleasure to host you at any time in the future.
All the best from Warsaw