Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ett hotell som ligger i gamla stan. Med ett nära läge till allt. Personalen är mycket avslappnad och serviceinriktad.

Själva byggnaden är mycket stilren med flera olika restauranger, deras frukost är utsökt.

Var nere på spat och de var mycket harmoniskt och avslappnade.

Man får mycket för pengarna rekommenderas.

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack Misha A
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Bodde på Hotel Bristol en vecka över nyår, fantastiskt hotell. Jättebra Afternoon Tea, vacker inredning och städning två gånger om dagen. Stort utbud på frukosten, bra läge och fint spa.

Kommer helt klart bo här om jag besöker Warszawa igen.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Elothebelo
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Bokade stort rum ca 30m2. Kanske inldigt stort för vi fick små fönster. Rent och snyggt med skön säng. Bra stor garderob.
Badrummet bra men badkaret med rundad botten så det var svårt att stå.

Restaurangen är fantastisk. Bokade halvpension och skulle göra igen. Maten är ren njutning. Frukosten har i princip allt. Fräscht, färskt och vällagat.

Läget är super och det är nära att gå vart man vill. Annars enkelt med taxi och buss.

Perfekt service och vi fick voucher till vinbaren för att vi fick vänta på att rummet skulle bli klart. Snyggt!

Återvänder gärna igen och frönst för maten. Utan retaurangen och servicen hade det blivit 4 i betyg.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack rainbowroom
Roman G, General Manager på Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Dear Rainbowroom,

Thank you for taking the time to post your review and your kind words after your recent stay at Hotel Bristol, Warsaw.

I am pleased to see that you found so many positive aspects of your stay with us such as room, location and service provided. It is great to hear that you enjoyed meals served in Marconi Restaurant and we are pride ourselves on delivering a memorable dining experience during your travel.

I will be more than happy to pass your words of appreciation to all associates.

Your appreciation gives us a great encouragement to keep up the good work and wish you will remain confident in us for your future stay.

It was a pleasure having you as a guest at our iconic Hotel Bristol. I look forward to welcoming you back in the nearest future.

Kind regards,

Roman Goetsch
General Manager
Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw

Omdömet skrevs 29 december 2017

Allt var perfekt med hotellet. Rummet vi fick var väldigt fint med alla dom bekvämligheter man kan tänka sig. Personalen var snabba, mycket trevliga och serviceinriktade. Vi fick hjälp med alla dom saker vi frågade efter utan problem. Det var mycket lätta att kommunicera på engelska med samtliga i personalen.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Alexander E
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Bristol Hotell i Warszawa är ett genuint mellaneuropeiskt lyxhotell i samma kategori som ex Hotell Sacher i Wien och Hotell Metropol i Bryssel. Mycket marmor, vackra inredningsdetaljer och kristall. Hotellet har en bra vinbar, som ligger ut mot gatan, där det är trevligt att sitta och studera folklivet (det finns en tjusig inomhusvariant också), ett "wienercafe på hörnet" och en bra restaurang. Inomhuspool, spa och fitnesscenter. Vädret var dock + 28 grader, så vi promenerade runt till sevärdheterna istället. Bra läge, nära till "allt". Bra service och utomordentligt trevlig personal.

Bodde här: maj 2017
Tack Lena S