Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Missa inte att ta hissen upp till våning 40 där sky baren finns. Otrolig utsikt över hela staden, trevlig personal och framförallt otroligt goda drinkar, dock till nästan sverigepriser. Avspänd atmosfär med en blandning av gäster.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Johanna B
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

På bilden kan ni se utsikten från ena hållet. Vi bodde i ett hörnrum på 31. våningen.
Stort rum och bad etc.
Lite gammal stil är det, men kändes ändå fint. Frukosten var jättebra och servicen på frukosten. Tyvärr hann jag inte testa SPA’t och gymmet. Garaget är separat företag och rätt så dyrt, finns tydligen utomhus parkering i närheten som är billigare.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Hmk1983
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Man bor mitt i centrum, nära shopping och transportmedel.
Våra rum var stora och hade otrolig utsikt över staden. Vi bodde på 23 och 28:e våningen.
Det finns bra restauranger i hotellet och en fantastisk Skybar.
Missa inte Skybaren, många bra drinkar med deras egna vodka, och många roliga twister på drinkarna.

Gå ut i Warszawa det är en otroligt fin stad med något för alla

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Lars B
Omdömet skrevs 21 juni 2018

Har allt ett hotell skall ha.Poolområdet var kanon.Hade ett rum på 33:e med en riktig kanonutsikt. Skybaren är också väldigt bra. Goa sängar och alltid ett plus med morgonrockar och tofflor.Grym roomservice. Sportbar finns i samma byggnad som är riktigt bra också.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Mikael B
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Marriott hotell är en upplevelse i sig. Hotellet är stort och syns över hela staden och inne i hotellet finns galet mycke grejer - så som shopping Centre, caféer och restauranger, casino osv. Utanför står en picolo i röda kläder som tar emot och dirigerar taxibilar. Rummen (även ekonomiklass) har stora fönster med utsikt över staden. På högsta våningen finns en trendig takbar där du kan beställa spektakulära drinkar. Hotellet ligger nära ett stort shoppingcenter och centralstationen. Ja, det är ett ställe för den trendiga personen som vill känna sig lite VIP och som vill säkerställa komfort i.att ha allt nära. Men det stannar också där. Frukosten är makalös och är ett måste att uppleva! På mimussidan är att det inte finns någon kvalité. Exempelvis är rummen små. Badkaren är små och har plastdraperi vilket jag tycker blir lite äckligt. Poolen, bubbelpoolen och spat är slitet och känns som ett kommunalt badhus. Caféerna på hotellet är sterila och dyra (såklart). Skybaren spelar för hög musik. Området runtom är också ganska grått och tråkigt och ger inte en rättvis bild av Warszawa som egentligen inte är det minsta tråkigt. Det hela gör att Marriott absolut är värt ett besök men jag skulle inte vilja bo där igen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Carin-Maria D
Magdalena M, Executive Assistant på Warsaw Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Dear Carin-maria

Thank you for leaving us a feedback.
Please allow us to apologize for the shortfalls you have experienced during your stay.
It is regrettable that we fell below your expectations. We take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations.
Rest assured that the points you've raised in this review will be reviewed by our team and take actions accordingly.
Though we would prefer you had a better experience at our hotel, we would like to thank you for sharing your thoughts and hope you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards,
Magdalena M.