2025 av 3 387 omdömen
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

perfekt helt enkelt! Rent bekvämt och avkopplande miljö. Personalen var mycket trevlig och gav oss en familjär känsla av vistelsen. Poolen gav oss en
stunds svalka i sommarvärmen. Ung som gammal kan njuta av den moderna maten som serverades i hotellets lounge.

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Wizz Tours
Tack jool67
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Ett fint hotell med bra läge, börjar dock bli slitet. Utsikten från rummet höjer upp känslan ordentligt. Takbaren är inte värd ett besök då utsikten är sämre än från rummet och priset på drinkarna är det dubbla gentemot på stan. God och väldigt fin frukost med trevlig personal.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack joannae791
Svar från företaget:Svarade 28 juli 2017

Dear Joanna E
Thank you very much for being our guest and for sharing your feedback on Trip Advisor.
We are glad to learn that you appreciate our breakfast and staff.
We take our guest comments very seriously. Rest assured that the points you've raised in this review will be reviewed by our team and take actions accordingly.
Though we would prefer you had a better experience at our hotel, we would like to thank you for sharing your thoughts and hope you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards,
Magdalena M.
Executive Assistant

Omdömet skrevs 20 juli 2017

Hotellet ligger mycket centralt i Warszawa. Rummen håller mycket hög klass och sängarna var helt fantastiskt sköna. Frukosten är utmärkt. Att avsluta kvällen med en drink i deras bar på 40:e våningen slår det mesta.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Pnygren
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Jag skulle verkligen rekommendera detta hotellet. Avståndet till centrum är helt ok. Rummen är av högsta kvalitet, och utsikten från 29 våningen (som vi bodde på) är helt fantastisk. Sängarna ska vi ju inte snacka om.. man sover som man ska.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack pellerr93
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Hotell med fantastisk service och mycket trevlig personal. Allt från piccolo till städpersonal. Så rent och fräscht. Frukosten var riklig och med bra utbud för alla smaker.
Bekväma rum och fantastisk utsikt.
Bra restauranger på hotellet.
Mycket bra läge.

Datum för vistelsen: maj 2017