Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Bra, stort hotell med restaurang, bar, gym med bastu samt spa och frisörsalong. Frukosten kostade ca. 210 sek vilket är ganska dyrt jämnfört med frukost på stan. Rent och fräsch överallt. Läget var helt ok (ca. 15 min promenad från centralstationen) men är inte så nära gamla stan och shoppinggatorna. Går smidigt att ta taxi/uber snabbt in till de centralare delarna. Till gamla stan kostar en taxiresa ca. 40-50 sek. Spårvagn och bussförbindelser finns också i nära anslutning till hotellet. Finns bra och prisvärda restauranger över gatan från hotellet. Nöjd med vistelsen.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Mefeatme
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Stora bra rum, rent och snyggt och fin frukost. Ingen mysfaktor och ingen pool samt "dåligt bastuutrymme ".
Ganska bra läge och mycket trevlig personal. Bra restaurang finns där också. Nu var vi där vid nyår och då inget lågpris, men ok

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 291andersj
Nick T, Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Dear Anders J,
Thank you for your post and we are sorry we did not fully meet your expectations. We are pleased that our staff were friendly and you enjoyed our restaurant.
I hope we will have the opportunity to welcome you back to one of our Radisson Blu hotels soon.
kind regards,
Nick T

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Kan mycket varmt rekommendera detta hotell. Fint, fräscht och extremt god service!
Har celiaki och fick enormt bra bemötande efter en ganska jobbig resa då jag inte kunnat äta så mycket. Hotellet ordnade snabbt och mycket serviceminded fram en lunch-to-go kasse med stort innehåll och allt glutenfritt som jag kunde ha med mig under resdagarna då det va svårt att hitta glutenfritt. Så tacksam för denna generositet!! Åk hit och bo riktigt bra på Sobieski Hotel!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 205evelinan
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Vi njöt av detta hotel en natt i en svit måste säga att personalen framför allt i receptionen var fantastisk dom hjälpe oss med en svår resturang bokning då denna redan var fullbokad men dom löste detta stort tack och tack alla tips. Rummen va snygga ock rena frukosten underbar där saknade man ingen ting tack för en underbar vistelse vi kommer tillbaka nästa gång vi är i Warszawa

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Lellekba
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell som inte leverade något över det vanliga. Man får det man betalar för.

Bra sängar och kuddar samt ok frukost, dock väldigt stor och opersonlig matsal.

Stort plus för utsikten från rummet samt hjälpsam personal i lobbyn.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 235markuse