Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Stora bra rum, rent och snyggt och fin frukost. Ingen mysfaktor och ingen pool samt "dåligt bastuutrymme ".
Ganska bra läge och mycket trevlig personal. Bra restaurang finns där också. Nu var vi där vid nyår och då inget lågpris, men ok

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Anders J
Nick T, Manager på Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Dear Anders J,
Thank you for your post and we are sorry we did not fully meet your expectations. We are pleased that our staff were friendly and you enjoyed our restaurant.
I hope we will have the opportunity to welcome you back to one of our Radisson Blu hotels soon.
kind regards,
Nick T

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Kan mycket varmt rekommendera detta hotell. Fint, fräscht och extremt god service!
Har celiaki och fick enormt bra bemötande efter en ganska jobbig resa då jag inte kunnat äta så mycket. Hotellet ordnade snabbt och mycket serviceminded fram en lunch-to-go kasse med stort innehåll och allt glutenfritt som jag kunde ha med mig under resdagarna då det va svårt att hitta glutenfritt. Så tacksam för denna generositet!! Åk hit och bo riktigt bra på Sobieski Hotel!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack 205evelinan
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Vi njöt av detta hotel en natt i en svit måste säga att personalen framför allt i receptionen var fantastisk dom hjälpe oss med en svår resturang bokning då denna redan var fullbokad men dom löste detta stort tack och tack alla tips. Rummen va snygga ock rena frukosten underbar där saknade man ingen ting tack för en underbar vistelse vi kommer tillbaka nästa gång vi är i Warszawa

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Lellekba
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell som inte leverade något över det vanliga. Man får det man betalar för.

Bra sängar och kuddar samt ok frukost, dock väldigt stor och opersonlig matsal.

Stort plus för utsikten från rummet samt hjälpsam personal i lobbyn.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Markus E
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Modernt och fräscht hotell med centralt läge. Buss och spårvagn stannar precis utanför och tar dig in till stan på några få minuter. Trevlig personal, fantastisk frukost och fina rum. Wifi fungerar bra. Vi hade rum åt vägen och det kunde bli lite högljutt men inget större problem. Vi var mycket nöjda med vistelsen och kommer bo här igen.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Andréa K