Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 104 US$/natt.

Warsaw Marriott Hotel(Warszawa)
Marriott Hotels
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 127 US$/natt.

Novotel Warszawa Centrum(Warszawa)(Mycket prisvärt!)
H15 Boutique Hotel(Warszawa)
Priceline
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 88 US$/natt.

Omdömet skrevs 7 maj 2018

Centralt placerat fina rum och god mat.Jacuccin var underbar gick dit både på morgonen och på kvällen. Närma till det mesta personalen är underbar. Vår städtant var nog lite trött för hon glömde lägga in nya handdukar. Annars hade vi en underbar helg på hotellet och i Warzsawa.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Bosse O
Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Bra standard, väldigt rent och fräscht. Trevlig personal. Jacuzzin var fin och finns även bastu och gym. Läget kanon i centrum bredvid ett bra köpcentrum. Nära till allt! Frukosten hade jag större förväntningar på. Saknade mörkt bröd och bättre varm mat. Väldigt polsk frukost som inte passar oss. Plus att man kunde pressa egen juice.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack David J
Omdömet skrevs 18 april 2018

Många plus för det här hotellet! Läget var toppen, med "nära till allt". Incheckningen var smidig och rummet rymligt med en skön säng. Wifi fungerade utmärkt. Frukosten var helt okej - mycket att välja på. Hotellgymmet litet men med bra utrustning (saknade bara en bänk). Ta med badkläder för att kunna utnyttja bubbelpoolen, det glömde jag!
Ett litet minus för lyhördheten. Jag fick rum nära hissarna och det var ungdomar som sprang fram och tillbaka i korridoren + hojtade till varandra + knackade på dörrar inklusive min till en bra bit efter midnatt. (Otur med andra gäster, det gäller säkert inte alla dagar!)

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Sara E
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Hotellet TOPPEN!
Frukostbuffé, möjligt att göra sin egen kombination av fräsch frukostjuice med frukt och grönsaker.
Rummen bra planerade, moderna, välstädade. Bra sängar med sköna kuddar & täcken. Skön, lugn och lyxig atmosfär i hotellet.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Charlotta L
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde fyra nätter på fjärde våningen. Lugnt och bra, tre hissar som aldrig krånglade. Rymligt välstädat rum, väldigt trevlig personal. Plus för läslampan vid sängen. Tog inte frukost, utan åt den i köpcentret tvärs över gatan.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Rea Å