“Vackert ”

93,45 US$*
och över
Warszawas kultur- och vetenskapsturné
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det ska ses helt enkelt. Vacker bildning. Ta hissen till 30:e våningen. Där kan du se hela Warszawa. Man känner sig trygg däruppe. Även jag trivdes som i vanliga fall har en höjdskräck. Här kan du även spela 3D spel. Du är in i spelet med dessa glasögon. Cool och biligt

Tack Alma B

Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Det är en av stadens finaste byggnader och högsta kan jag tro. Från terasen i 30 våningen man kan se nästan hela Warszawa. Varmt rekommenderar.

Tack relusrelus
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Omdebatterat hus eftersom det har kopplingar till Sovjetstaten. Huset är stort, väldigt stort och det finns massor av kultur i huset. Biografer, teatrar och mässhallar. Ett riktigt landmärke i Warszawa,

Tack steffeshovslageri
Omdömet skrevs 5 november 2017

Det var mycket folk och långa köer. I tornet fanns viss information, men jag saknade ändå historia, ville även vet vad de olika byggnader man kan se är. Informationspersonalen var inte speciell vänliga, undra om de vet varför de har just det jobbet!

Tack Tigram1
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Som en stor maffig koloss ligger denna byggnad helt nära centralstationen. Innehåller turistinformation. Ta hissen upp till våning 30 och njut av hänförande utsikt! Kostar en slant, men är värt det!

Tack Godislotta

Resenärer som tittade på Palace of Culture and Science tittade också på

Besökt Palace of Culture and Science? Berätta vad du tyckte!