“Finaste del”

Castle Square (Plac Zamkowy)
Boka i förväg
Mer information
99,62 US$*
och över
Warszawa Super SEGWAY Historical Tour
Rankad som nr 6 av 368 saker att göra i Warszawa
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Verkligen finaste del av Warszawa. Och så mycket folk. Underbara hus, här alltid händer något. Och varje dag något nytt. Kom bara och njut av livet och skönhet

Tack Alma B

Omdömet skrevs 5 november 2017

Det är en mysig tog att ta en tur till en vacker sommar kväll. Alla uteserveringar är öppna och mycket folk i rörelser.

Tack Tigram1
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Här verkar alla människor (mest turister tror jag) samlas, vilket i sig gör det till ett kul ställe att vara på. Fint ställe att flanera runt på och titta på lite folkliv.

Tack HrJonsson
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Ett fint torg med mycket aktivitet och fina byggnader, restauranger, cafér. Tyvärr också väldigt mycket duvor.

1  Tack Christina H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 28 juli 2017

Här börjar du din vandring in i Old Town. En stor öppen plats där du finner Slottet och ett fantastiskt hotell Castle Inn. Ett rikt folkliv med flertal uteseerveringar. Här finns taxistation samt nära till lokalbussar.

Tack JasBab

Resenärer som tittade på Castle Square (Plac Zamkowy) tittade också på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Besökt Castle Square (Plac Zamkowy)? Berätta vad du tyckte!