“God frukost”

Kök: Polskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Muranów
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra frukost och en härlig atmosfär! Kom i tid! Sockerchock med tre sorters nutella, väldigt god granola!

Datum för besöket: maj 2017
Tack lisaviktoriak
Antonina O, Właściciel på Charlotte, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Dziękujemy za recenzję!

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket mysigt frukostställe där det erbjöds allt möjligt till bra priser (Tex. En korg med bröd & croissant + marmelad + chokladpålägg + varm dryck/juice för 19pln). Var oerhört gott, dock satt vi ute och stördes av de många getingarna som cirkulerade. I övrigt väldigt mysigt och prisvärt!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack sbjorkluund
Antonina O, Manager på Charlotte, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Dziękujemy bardzo za opinie!

Omdömet skrevs 3 januari 2017

Känn på hur det är att ta en fika på ett polsk café centralt i Warszawa. Oroa dig inte över språket – dom flesta pratar bra engelska, och här är det toppen stämning – perfekt för frukost eller lunch. Kom ihåg att dom tar din beställning ved bordet – precis som på en restaurant.

Datum för besöket: januari 2017
Tack ImmaHolm
Omdömet skrevs 21 november 2016

Jag kommer absolut gå tillbaka, det var så god frukost. Bra plats för att kolla på folk. Helt ok lokal och service.

Datum för besöket: november 2016
Tack 698hannar
Omdömet skrevs 2 juni 2016 från mobil enhet

Vi brakade in 10 tjejer här en förmiddag och åt gott bröd med fantastiska marmelader och chokladkrämer, den bredbara vita chokladen är underbar! Med ägg, kaffe eller juice samt ett glas bubbel kostar Charles frukost 25 zloty. Lägg till deras hemgjorda granola med yoghurt och du har en brunch som du står dig på länge! Servicen är inte så snabb och träffsäker men stället är charmigt med fransk känsla. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: maj 2016
Tack A5060SPannab

Resenärer som tittade på Charlotte tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Charlotte? Berätta vad du tyckte!