“Avslappnat”

Rankad som nr 19 av 3 106 Restauranger i Warszawa
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig atmosfär och personalen var mycket avslappnad med utmärkt service.
Gällande maten så saknades något i varje rätt, lite för torrt, lite för små saker lite mediokert.

Rekommenderas starkt för plats och atmosfär men tar man 60 zl för en förrätt måste smaker och mat också leverera.

Tack Misha A
AmberRoomRestaurant, Kierownik ds. gości på Amber Room, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Dear Sir or Madam

I would like to thank you for taking a time to write to us. It is only through feedback as yours we are able to maintain and improve upon food and service we provide to our guests. I hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Elegant miljö, inovativ mat av hög kvalité, först klassisk service och förmågan att tillgodose sällskap med specialkost.

Jag besökte Amber room förförsta gången i somras med min pappa. Han tyckte så mycket om stället att han valde att ha sitt 75 årsfirande i Warszawa just för att kunna ha födelsedagsmiddagen på Amber room. Vi kom därför tillbaka i februari och var då ett sällskap på 17 personer som avnjöt varsin avsmakningsmeny med tillhörande vinpaket. Vi var ett rätt utmannande sällskap då flera av oss har allergier så som gluten, laktos, fisk och nötter. Dessutom är en vegetarian. Detta var något som Amber room klarade galant vilket jag blev imponerad av! De hade skapat individuella 9-rättersmenyer med rätter som var anpassade efter varje persons behov. Alla rätter höll en väldigt hög kvalité och alla i sällskapet var väldigt nöjda med middagen efteråt, speciellt vegetarianen. Servicen är excellent! Både under bokningen och under själva serveringen. Personalen går verkligen in för att ge dig en upplevelse utöver det vanliga och de är väldigt noga med detaljerna. Maten är innovativ och vackert upplagd och väl komponerad till vinerna. Det här var ett väldigt speciellt tillfälle för oss i familjen och jag är väldigt tacksam för att kvällen blev så lyckad som den blev. Eller som en av de yngre i familjen sa efteråt "det här var något av det häftigaste jag varit med om".

Tack Carin-Maria D
AmberRoomRestaurant, Kierownik ds. Gości på Amber Room, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your positive feedback. I’m happy to hear that all the members of your group, vegetarians and people with alllergic problens were satisfied. Please be back as we have now new dishes in our menu. We allso received Best Award of Excellence of Wine Spectator for 2018.

I hope to see you soon in Amber Room

Dorota

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt här den 30 december och maten och servicen var förstklassig. Som exempel på servicen kan jag nämna att jag åt grillad sjötunga som saknade sås på menyn men det var inga som helst besvär att göra en alldeles egen, mycket god anpassad sås.
Om man gillar polsk mat så är deras Zurek ett måste.
Jag kan absolut rekommendera Amber Room.

Tack Mats H
Chef_Robert_Skubisz, Chef Robert Skubisz på Amber Room, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your evening at the Amber Room restaurant. I very much enjoyed reading about your experience and your detailed description of the menu. I’m very happy that you enjoyed your dishes.
Please be assured that I will share your kind comments with the rest of the team.
We hope to have the opportunity to welcome you back to The Amber Room in the future.

Best,
Chef Robert Skubisz

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Amber room Warzawa är en riktigt härlig upplevelse med god mat fantastisk service i en härlig miljö .
Upplevelsen startar med härliga starters med stor variation utförda med finess och kunnande på hög nivå . Main course lämnar ingen besviken men det som verkligen blir änden på middags crescendot är deras Signature dessert mjölkchoklad boll med passions sorbet och mango som serveras genom att på ett finurligt sätt över skölja bollen med het körsbärs sås som smälter chokladen och tar fram sorben .Lägg där till en otrolig vin menu också får ni en härlig upplevelse med fine dining till rimlig peng .

Tack Magnus A
Chef_Robert_Skubisz, other på Amber Room, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Dear Magnus A,

Thank you for your opinion.

Omdömet skrevs 7 november 2017

Trevlig personal och väldigt god mat, man kan inte önska sig mer än så. Tog en trerätters lunch till barnen och oss med polskt vin för ca 500zl! Prisvärt för maten man får..

Tack Linda P
Chef_Robert_Skubisz, Kierownik på Amber Room, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2017

Dear Linda,

thank You for Your opinion,

we really look forward to see you next time visiting Warsaw!

See You soon,

Resenärer som tittade på Amber Room tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Amber Room? Berätta vad du tyckte!