“Oförglömlig restaurangvistelse”

Kök: Italienskt, Polskt, Hälsokost, Vinbar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Nowe Miasto
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Under en weekend i Warszawa besökte vi denna fantastiska restaurang 2 gånger då maten och servicen var helt enastående. Ett stort tack till Patrick och kocken för upplevelsen!

Datum för besöket: februari 2020
Tack camillabjoorn

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Väldigt fin och fräsch lokal! Trevlig och proffsig personal, samt riktigt god och väl lagad mat med kreativa kombinationer av råvarorna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack TravelerMK90
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

En mysig restaurang nära vårt hotell Mamaison Le Regina. Vi omelett med lax o en bagel med äggröra o bacon. Vi fick ett fint mottagande av vår servitör Patrick. Rekommenderar detta ställe.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 37andersd
Omdömet skrevs 28 maj 2019

Vår servitör Patrick var väldigt känning. Proffsigt bemötande. Väldigt god mat och väldigt goda kunskaper i sin rekommendation mat och dryck. Mysig resturang som är värd att besöka.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack JohanTolinssonmaj202
Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

Vi avnjöt god italiensk mat och vin på denna restaurang första kvällen. Vad som var synd att på de stora ytorna var det bara tre par.

Datum för besöket: december 2016
1  Tack Inspire404226

Resenärer som tittade på Enoteka Warszawska tittade också på

Warszawa, Mazovia Province
Warszawa, Mazovia Province

Besökt Enoteka Warszawska? Berätta vad du tyckte!