“Mysig restaurang med service och mat av toppklass!”
Omdöme om Stolica

Stolica
Rankad som nr 6 av 3 096 Restauranger i Warszawa
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min flickvän bestämde oss för att besöka denna restaurangen på kvällen under påsklördagen, det var ett väldigt bra val!

Lokalen är lagom storlek för att ge en mysig känsla och servicen var utav toppklass! Våran servitör hette Sasha. Maten var utmärkt och drycken vi valde till var väldigt god.

Vi åt en traditionell soppa, ”Zurek” och råbiff till förätt. Till varmrätt åt vi en kalvfilé som smakade underbart!

När vi väl tog notan fick vi en komplementär körsbärslikör.

Rekommenderar verkligen den här restaurangen för alla som gillar god mat och vill smaka på polsk mat med en modern twist!

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med väldigt bra service och fantastiskt mat! Vi beställde in lax och anka och både rätterna var supergoda! Under middagen spelades livemusik vilket gjorde det väldigt mysigt. Vi tog chokladkakan till efterrätt som var gudomlig och kan varmt rekommendera denna.
Åker vi tillbaka till Warsawa så kommer vi definitivt att komma tillbaka!

Tack Michaelasthlm1
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Härlig atmosfär, mycket god mat och fantastisk service. Prova gärna den polska rätten som serveras i en limpa.

Tack Trine R
Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Ett litet men charmigt ställe som tar en tillbaka till tidigt 1900 tal. Maten och servicen höll toppkvalitet. Stämmningen var också på topp :)

Tack Mario L
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Utmärkt service och jätte god mat! Bra atmosfär och fin inredning! Jag Kommer definitivt tillbaka hit!

Tack linneawisenfelt

Resenärer som tittade på Stolica tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Stolica? Berätta vad du tyckte!