“Liten pärla ”

Rankad som nr 26 av 3 097 Restauranger i Warszawa
Område: Stare Miasto
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Denna lilla restaurang ligger i gamla stan lite vid sidan om.
Finna ett fåtal platser och det känns intimt och genuint.
Gällande pizzorna så var de mycket goda med bra råvaror och de hade ett jättebra utbud med ölsorter och vin.

Rekommenderas starkt!!

Tack Misha A
Ewa G, Właściciel på Ciao Napoli, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Thank You Misha

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Ett härligt litet ställe med italiensk inspiration. Vi åt en plocktallrik med tre ostar, tre korvar, och blandade grönsaker till vitt bröd. Kostade 38LPN. Mycket gott!
Därefter prövade vi pizzan som var helt underbar, fräsch och välsmakande. Kostade ca 25LPN. Tog även dessert, viken var enkel men väldigt smakfull. Mycket nöjda med både service, stället och framför allt maten!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Jättemysigt litet ställe med få platser. Ljust och fräscht i inredning, fräsch och god mat. Trevlig personal, bra service. Ett toppenställe för en pizzamiddag eller lunch.

Tack Catrine U
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok pizza och bra service, rekommenderas om man är sugen på nått enklare men ändå gott!

Ligger bra mitt i gamla stan!

Tack frizzh
Ewa G, Właściciel på Ciao Napoli, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Thank U for opinion :) Ciao!

Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Hittade denna lilla pizzeria av en slump vilket gjorde oss väldigt glada o nöjda. Litet, trångt, mysigt och jättetrevliga tjejer som servade oss. Pizzorna vi åt får absolut högsta poäng!

Tack 26 574
Ewa G, Właściciel på Ciao Napoli, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2017

Thank U so much ;) See U next time :) Ciao!

Resenärer som tittade på Ciao Napoli tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Ciao Napoli? Berätta vad du tyckte!