“Rustikt och gott”

Rankad som nr 102 av 3 095 Restauranger i Warszawa
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Rustik mat, otroligt mycket mat!!
Känns lite som att komma in i en fjällstuga och personalen jobbar i typ tyrolerkläder.

Tack Lisa K
Joanna T, Kierownik ds. PR på Folk Gospoda, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Thank you for your visit and opinion. Best regards

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Serverades riktigt bra mat samt toppen-service. & då var vi ändå ca 20 pers som var både hungriga & törstiga.

Tack Jan N
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

En riktig pärla för den som söker vällagad polsk mat till ett bra pris. Vi hamnade här av en slump för att restaurangen låg nära vårt hotell, men besökte den flera gånger eftersom det var så gott. Bord bör bokas i förväg.

Förrätterna är väl tilltagna. En tallrik pierogi funkar som huvudrätt om man väljer något tillbehör. Fanns både traditionellt polsk mat och polsk mat med en twist. Vodkan serveras iskall precis som den ska.

Trevlig atmosfär, mysigt inrett och bra service. En fullträff!

Tack Maria F
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

En härlig och lite stökig restaurang med polsk mat. Jag tog Pork Knuckel och är glad för det. Mycket vällagat och god mat.
Fin miljö och bra stämning. Rekommenderas varmt!

Tack Rojjo
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger lite i skymundan men på gångavstånd från Hilton där vi bodde. Traditionell polsk mat som var vällagad och serverades i rejäla portioner. Verkar vara ett populärt ställe så boka bord är att rekommendera.

Tack Lotta L

Resenärer som tittade på Folk Gospoda tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Folk Gospoda? Berätta vad du tyckte!