“Ojämna rätter”

Rankad som nr 43 av 2 777 Restauranger i Warszawa
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juni 5 2017 från mobil enhet

Gick på trip advisors rekommendation och valde restaurangen för lunch. Klart dyrare än snittet vi upplevt i staden, men fortfarande billigt med svenska mått mätt.
Vi tog in 4 olika rätter av varierande kvalitet. Ankan var mycket god, men också dyrast på bordet. Polsk fläskkotlett var en trött version av schnitzel och potatispankakan med gulash var bara ok.

Serveringspersonalen var trött och oengagerad. De sken upp först när vi beställde in Zubrowka.

Mycket fräscha toaletter drar upp snittet från en 2a.

Tack Johan N

Omdömet skrevs maj 29 2017

Vi var här med jobbet, 20 personer. Jag hade bokat hemifrån via mejlkontakt, och även förbokat både för- och varmrätter. Det var väldigt smidigt, och personalen var lyhörda för våra önskemål. Både mat och miljö får ett stort plus!

1  Tack Paljette
Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

En väldigt mysig restaurang med polsk känsla, inget klassiskt turisthak.

Maten var vällagad till vettiga priser och personalen var vänlig och hjälpsam

3  Tack Alexander S
Omdömet skrevs februari 14 2017

Mycket underbar och trevlig Polsk restaurang som är helt träinredd , Man var tvungen att boka bord men dom fixade två platser till oss fast vi inte bokat . Servicen var snabb och maten var jättegod , De var hjälpsamma med valet av middag och efterrätt samt drycker och förklarade vad det var . Underbar stämning i lokalen .
Glöm inte boka bord

Tack Agneta L
Omdömet skrevs januari 1 2017 från mobil enhet

Massor av mat, säkert 20 olika rätter som serverades från kl 20:00-23:00, en del av rätterna va jätte goda och andra mindre bra med det gjorde inget för det bästa va att man fick testa så många olika rätter och man hade ingen aning vad som skulle serveras. Obegränsade mängder av alkohol ingick i priset, kostnad 389zl =750kr. Det va musik under hela kvällen och alla fasade på dansgolvet under hela kvällen. Ålder från 25-55.

Tack erikawestin

Resenärer som tittade på Folk Gospoda tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Folk Gospoda? Berätta vad du tyckte!