“Polsk atmosfär och god mat”
Omdöme om Folk Gospoda

Folk Gospoda
Rankad som nr 42 av 2 811 Restauranger i Warszawa
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Denna populära restaurang har mycket god service och god mat. Revbenen var mycket möra och välsmakande. Rådjursfilen smakade också bra.

Tack Lars A

Omdömet skrevs oktober 15 2016 från mobil enhet

Bra mat, mkt bra mat, till rimliga priser, i en konstigt inredd byggnad som ska föreställa något genuint polskt, massa furu överallt. Det allra konstigaste var att servitriserna hade på sig kläder som var mer lämpade på strippklubb. Skulle väl föreställa någon sorts folkdräkt, i miniformat. Korta små kjolar dom fick hålla i när dom skulle böja sig över borden. Min 13-åriga dotter sa: Jag tycker synd om dom som måste gå i sådana kläder.

Tack Nina S
Omdömet skrevs augusti 25 2016 från mobil enhet

Mysig restaurang med fantastisk mat. Stora portioner och trevlig personal. När vi gick därifrån var vi mycket mäta å belåtna.

Tack Linda A
Omdömet skrevs augusti 24 2016 från mobil enhet

Vi blev serverad fantastiskt god mat o dryck. Hade två bröder som serverade oss båda kvällarna vi var där. Dom var jätte trevliga o hjälpsamma. Det här stället måste man bara uppleva om man åker till Warszawa. Jag kommer alla gånger tillbaka.

Tack Fobier
Omdömet skrevs augusti 13 2016 från mobil enhet

Mycket god mat och stora portioner. Bra service. Restaurangen ligger utanför turistområden men väl värt att åka till. Trevlig personal och bra service.

Tack Yvonne S

Resenärer som tittade på Folk Gospoda tittade också på

Warszawa, Mazovia Province

Besökt Folk Gospoda? Berätta vad du tyckte!