Öppet i dag: 09:00 - 21:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Underbart

Ett helt fantastiskt ställe med kunnig och trevlig personal som verkligen tog hand en. Fina fräscha ... läs mer

Omdömet skrevs 29 november 2019
PatrikP63
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Perfekt

Körde tre timmar parbehandlingar: Ansikte Body scrub Hot stone massage Riktigt trevligt ställe med ... läs mer

Omdömet skrevs 8 april 2019
cnsweden
Barsebäck, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 177 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Warszawa
från 65,63 US$
från 37,15 US$
från 19,57 US$
från 22,94 US$
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal och duktiga massörer! Superbra pris för en timmes massage plus glas vin! Kommer återvända.

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack frizzh
Omdömet skrevs 26 april 2017

Vi var 4 tjejer som hade bokat en speciell behandling; rygg, nack, huvud- och ansiktsmassage. En massör var sjuk, så två stycken fick "dela" på en terapeut. Som kompensation fick vi ett lägre pris och varsin present.
Massagen var helt fantastisk och terapeuterna var trevliga och mycket duktiga. Priserna var bra och efter behandlingen fick vi både vatten, juice och vin! Rekommenderar Relax in spa.

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack Therezzah
Svar från företaget:Svarade 27 april 2017

Thank you so much for your amazing review, we’re happy that you and your friends had a wonderful experience with us. We look forward to your return. Relax in SPA Team :)

Omdömet skrevs 14 april 2017

Jag och min dotter hade i förväg bokat varsitt paket med bland annat massage, ansiktsbehandling och manikyr. Vi är båda mycket nöjda med våra behandlingar, och jag kan varmt rekommendera "Relax in spa". Mysig miljö, trevliga och kunniga terapeuter, dessutom till ett mycket bra pris. Det fungerade väldigt smidigt att ha kontakt med personalen i förväg och boka via mail. Nästa gång jag åker till Warszawa kommer jag att boka ett nytt besök här!

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack Ann-Louise J
Svar från företaget:Svarade 19 april 2017

Thank you very much for your opinion, we do all our best to warm welcome our guests.

Omdömet skrevs 15 oktober 2016 från mobil enhet

Har haft en härlig eftermiddag med manikyr och avslappnande massage. Trevlig engelsktalande personal. Har verkligen blivit omhändertagen av kunnig personal. Rekommenderas! Mycket prisvärt. Litet ställe men mysigt.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
3  Tack 826monicaw
Omdömet skrevs 15 oktober 2016 från mobil enhet

Underbar och bra massage, ansiktsbehandling manikyr.pedikyr mm
Rekomenderas starkt av alla 4 som var med

Datum för upplevelsen: oktober 2016