“Påsk i Krakow”
Omdöme om Pasta Bar

Pasta Bar
Rankad som nr 64 av 1 822 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En vegetarian, en köttätare. Väldigt god mat tyckte vi båda! Väldigt prisvärt och god service! Väl värt ett besök!

Tack resandeonkelmac

Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Trots att maten var ganska okej så var det absolut inget prisvärt alternativ. Att sen personalen var dryg och nästintill otrevlig, gjorde inte saken bättre alls. Kan inte rekommendera restaurangen, men alla har ju ett fritt val. Som sagt maten var det inget större fel på.

Tack Hambood
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

En genuint bra resturang som vi besökte två gånger. God pizza, pasta och bra förrätter! Hög klass på dryck och service! Kommer garanterat att komma tillbaka till detta mysiga ställe. Är det fint väder rekommenderar jag varmt den mysiga uteserveringen på bakgården!

Tack Jonas L
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Bra bemötande från personal. Maten var otroligt fint upplagd och god. uteplatsen var liten med en mysig stämning.

Tack katjakaj1337
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Trevlig restaurang i gamla stan. Bra priser och god mat. Vi i sällskapet delade på tre olika pastarätter där Gnoccin var godast. Vi fick ett trevligt bemötande. Passar både som lunch- och middagsställe! Lemonaden kan även rekommenderas - jättegod!

Tack citronhaj

Resenärer som tittade på Pasta Bar tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Pasta Bar? Berätta vad du tyckte!