“Superb middag ”

Albertina Restaurant & Wine
Rankad som nr 18 av 1 872 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Alla var fantastiskt nöjda. Vi provade polskt Rosevin som fördrink. I väntan på maten fick vi en god appetizer. Jag åt Argentinsk oxfilé och mina vänner Angus biff och vi var alla fantastiskt nöjda med maten. Till köttet drack vi ett supergott rödvin cabernet sauvignon från Chile. Innan maten fick vi bröd dock inget glutenfritt bröd däremot fanns glutenfria maträtter. Stället rekommenderas verkligen.

1  Tack kickii

Omdömet skrevs 5 juni 2018 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse.
Mycket god mat både för gom och öga. Trevlig personal med bra service. Kan anses dyrt för Polen men mycket prisvärt jämfört med svenska priser.

1  Tack Christina P
Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

En fantastisk höjdpunkt. Maten var en njutning för ögat och smakmässigt. Mycket god service. Lyxkrog till överkomligt pris.

1  Tack Anders S
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Hittade hit av en slump och vilken tur! Vi fick ett bord i deras vinkällare. Fantastisk miljö, mat och service! Vi kan varmt rekommendera den här restaurangen!

1  Tack Maria E
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Vi kom hit med ganska höga förväntningar då vi bokat bord sedan länge och kollat in menyn. Det började med att de glömt bort vår bokning så vi blev placerade i källaren där det var väldigt mörkt och inte särskilt inbjudande för en mysig middag för två.

Maten var bra men en mörk rätt på en mörk tallrik presenterad i ett mörkt rum.. ja ni förstår själva! Inget upplyftande direkt!

Jag åt pilgrimsmusslor & lamm och min partner vildsvin. Maten var absolut god, men varken presentation eller smakupplevelsen var vad jag förväntade mig. Så helt klart en besvikelse!

Summering : Bra mat men dyrt!

1  Tack Swetrip

Resenärer som tittade på Albertina Restaurant & Wine tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Albertina Restaurant & Wine? Berätta vad du tyckte!