“Vacker miljö god mat. ”
Omdöme om Leonardo

Leonardo
Rankad som nr 24 av 1 859 Restauranger i Kraków
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 4 september 2018 från mobil enhet

Mycket vacker restaurang nere i källarvalv. Kändes lite magiskt att sitta vid Leonardos porträtt och uppfinningar för att äta middag. Maten mycket god och vackert upplagd. Personalen kunnig och uppmärksam. Priset inte allt för högt i jämförelse med andra Michelinrestauranger. En smakrik och trevlig upplevelse.

Tack Akytt

Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Vi var 10 personer åt förrätt, varmrätt och efterrätt några drack vin några drack öl la upp ett vin som var jättegott . Personalen var väldigt professionella, vi fick in maten samtidigt väldigt bra jobbat tycker jag . Mysigt ställe i en källare. Kan varmt rekommenderas lite dyrare ställe men väldigt gott

Tack beccis01
Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Restaurangen ligger i fina källarlokaler. Var en finare restaurang än vad vi hade förväntat oss med vita dukar och riktigt fint serverat mat. Riktigt suveränt gott kött och goda viner. Riktigt god service och kunnig personal som hade koll på sitt kött och viner.

Tack Chrille T
Omdömet skrevs 24 april 2018

Mycket elegant restaurang i källarvalven. Maten var medioker. Vi var de enda gästerna. Kommer inte tillbaka.

Tack ged000
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Hej
Vi åt nyårs middag här från menyn.
Fantastisk mat och suverän service.
Mycket nöjda. Kan vi varmt rekommendera. Tarek o Jessica Göteborg

Tack Tarek L

Resenärer som tittade på Leonardo tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Leonardo? Berätta vad du tyckte!