Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Ett jättetrevligt hotell otroligt centralt precis vid stora torget. Fina rum och jättesköna sängar. Bra service. En välkomst drink och en flaska prosecco på rummet. Frukost finns att köpa. Kommer gärna åter!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack barbroa838
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Dear Guest,
Thank you for leaving your opinion at TripAdvisor about our Aparthotel.
Our staff works at a high level so you can feel warm and welcome and I see that they done good job.
I hope that the view of Krakow will make you come back to us very quickly
Best Regards,

Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Jättemysigt litet hotell precis vid torget.
Sköna mjuka sängar, coola tegelväggar, AC, fräscht ljust badrum med härlig massagedusch. Välstädat med frukt och bubbel på rummet när vi kom. Minibar med alkoholfritt och möjlighet att fixa kaffe och te på rummet. God frukostbuffé gick att köpa på restaurang som låg vägg i vägg.
Personalen alltid trevlig och hjälpsam.
Hit kommer vi tillbaka!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack piripiri6
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for leaving your opinion at TripAdvisor about our Aparthotel.
I`m glad that you also appreciated our strengths like rich equipment of our rooms, amazing staff and top quality services.
I hope that the view of Krakow will make you come back to us very quickly
Best Regards,
Usuń odpowiedź

Omdömet skrevs 3 juli 2019

Betmanowska ligger så centralt det går i Krakow, vid stora torget. Vi hade ett rum med Jacuzzi och utsikt över torget. Allt var helt, fräscht, och rent. Standarden på rummet var mycket bra. Personalen var jättetrevliga och servicen utmärkt. Frukosten hade mycket att välja på och var mycket fräsch. Tvärtemot vad vi var rädda för stördes vi inte av liv från torget. Från hotellet är det gångavstånd till så gott som alla sevärdheter i centrala Krakow.

Rumstips: Det finns rum inåt gården, antagligen hör man mindre där. Men vi var inte störda ändå.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Anders_Sune
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2019

Dear Guest,
Thank you for putting good words for us!
It's nice to know that we took a chance to impress you. It was our pleasure.
Kind greetings from Betmanowska stuff!
Hopefully see you once again! Have a great day!
Greetings
manager

Omdömet skrevs 14 november 2018

Riktigt bra hotell, mitt på Rynek Glowny. Rummet var inte klart när vi kom vid lunchtid men så fort de hade det färdigt fick vi ett sms om att det var klart. Prosecco vid incheckningen uppskattades. Jacuzzin på rummet hade vi gärna bytt ut mot en sittgrupp då det inte finns någonstans att sitta i rummet. Men det är utsikten över torget som var det bästa!! Där händer alltid något. Vi trodde vi skulle störas av ljudet från torget men detta var inget vi tänkte på. Däremot var det väldigt lyhört mot rummet intill och vi kunde klart och tydligt höra grannen snarka.

Rumstips: Utsikt mot torget, högt upp.
Datum för vistelsen: september 2018
Tack Alie146
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2018

Dear Alie,
Thank you for the time you spent you to write a comment about our Betmanowska Residence. We are pleased that your stay in Betmanowska Main Square Residence was successful.
We invite you in the future.
Best Regards

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Hotellet är ett av de bästa vi bott på. Servicen är fantastisk och läget likaså. Frukosten var jättegod med många olika allternativ att välja mellan. Man kan beställa pannkakor, omelett, äggröra och stekta ägg till bordet. När vi anlände till hotellet fick vi en välkomstdrink och på rummet väntade en flaska prosecco och ett fruktfat. Minibaren är inkluderad och fylls på dagligen. Hotellet är rent och fräscht. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack 343mikaelaj
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Dear Mikaela,
Thank you for your great review. Thank you very much for choosing our hotel Betmanowska Main Square Residence.
We appreciate you taking the time to share your experience with us.
We are glad to hear that our staff provided you with memorable service.
Great that you've had a comfortable stay and really enjoyed the amenities.
It was a pleasure having you as our guest and we would love to have you back anytime!
Best Regards