ibis Krakow Centrum(Kraków)
  • Pool
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 113 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

David Boutique Hotel(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 76 US$/natt.

Queen Boutique Hotel(Kraków)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 123 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Hotel Galaxy(Kraków)
Priceline
  • Frukost ingår
Cybulskiego Guest Rooms(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 7 september 2017

Riktigt trevlig hotell med en härlig utsikt över centrum. Vi fick ett rum med bubbelpool i sovrummet vilket var mycket häftigt och väldigt uppskattat. Fantastisk och tillmötesgående personal & väldigt bra service. Det är andra gången vi har varit nu och det här hotellet bara fortsätter att överträffa våra förväntningar. Rekommenderas varmt!

Tips för att välja rum: Ta ett rum med utsikt över centrum & bubbelpool! Verkligen värt det!
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Maria H
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2017

Kära Maria,
Tack för din positiva kommentar efter din vistelse i Betmanowska Huvud SQUARE Residence. Vi är glada över att vi hade uppfyllt alla dina förväntningar och din vistelse var trevlig och underhållande. Vi gör allt för att säkerställa att varje gäst kommer att känna sig välkommen tillbaka.
Välkommen igen!
Med vänliga hälsningar
manager

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt boende. Vilket läge, precis vid torget i Gamla Stan. Bemötandet av leende personal är fantastiskt. Ett glas Prosecco när man anländer är toppen. På rummet väntade färsk frukt och en flaska Prosecco. Vilket rum sen. Stor jacuzzi med utsikt mot torget. Rymligt och bra. Vi var tre personer på rummet. Frukosten bjöd hotellet på, då det var hantverkare där, som en kompensation. Mycket bra av hotellet. Vi fick sedan en flaska vin som tack för att vi bott där. Kommer självklart bo där igen om jag åker till Krakow igen. Bättre kan det inte bli.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack marbac0621
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Kära Gäst,
Tack för din positiva feedback och rekommendation. Vi är glada att du gillade vistelse i Betmanowska Residence och att våra anställda mötte era krav. Vi är glada också att vår frukostbuffé uppfyllde dina förväntningar. Vi bjuder dig våra tjänster under din nästa resa. Jag är övertygad om att du kommer att bli lika nöjd.
Med vänliga hälsningar
Zyta Rydzik föreståndaren

Omdömet skrevs 21 juli 2017

Hotellet var mycket trevligt och fint. Personalen var mycket serviceinriktad och trevlig. Läget är svårslaget! Torget utanför störde inte ett dugg. Frukosten var bra. Kan verkligen rekommendera detta hotell!

Tips för att välja rum: Läget är svårslaget!!!
  • Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Elias T
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Kära Gäst,
Jag hälsar
manager

Omdömet skrevs 25 juni 2017

Trevligt hotell med perfekt läge centralt vid stora torget. Mycket vänlig och hjälpsam personal, stor frukostbuffé med något för alla smaker. Kyld prosecco och frukt fanns på rummet när vi kom. Mycket skön säng och sköna kuddar. Vattenkokare och kaffebryggare fanns på rummet och kylskåpet med alkoholfria drycker fylldes på varje dag. Vi hade bokat ett deluxe rum och det hade i och för sig ett bubbelbadkar i rummet men det hade vi kunnat vara utan.

Det som drar ner betyget är att sängen enbart var 160 bred (vi hade lämnat önskemål om en kingsize bed), då badkaret tog upp så stor del av rummet blev det inte mycket yta att röra sig på. Badrummet var indelat i tre delar/rum, en wc-del, en duschkabin och en del för handfatet. Den senare var alldeles för trång och yta för toalettsaker saknades.

Kan varmt rekommendera detta hotell men skulle inte välja ett rum med bubbelbadkar, skulle hellre vilja ha lite mer yta i rummet.

Tips för att välja rum: Skulle inte välja ett rum med bubbelbadkar då det tog upp stor del av rummet, skulle hellre vilja ha lite mer yta i rummet.
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack MojjePolarbear
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017

Dear Guest,
Thank you for posting a comment for Our Aparthotel. I`m glad that your stay enjoyable and you see our strengths: staf, location and standard of accomodation. On the portal where you made a reservation the king size bed has a width of 151 to 180 cm so ours beds fit nicely in this area and it's not in the smallest size :-)
We invite you in the future, It will be an honor for us to host you again. Best Reards Zyta Rydzik Manager Betmanowska Main Square Residence

Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Utmärkt lyxigt hotell med bästa läge! Stort fräscht rum mot innergård, vilket nog var tur då torget utanför var livligt.
Bjöds på prosecco vid incheckningen pga väntetid då vi var många som kom samtidigt.
Färsk frukt + 1 flaska prosecco väntade på rummet, läsk och vatten i kylen, allt ingick!
Fick frukost gratis pga störande renovering som vi dock inte märkte något av. Jättefin frukostbuffé !
Trevlig och service minded personal som hjälpte till med bokning av restaurang och flygplats transfer, som fungerade perfekt !
Skulle absolut välja detta hotell igen!

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Tulli S
Zyta R, manager på Betmanowska Main Square Residence, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Kära Tulli,
Hälsning