“Close but no cigarr”
Omdöme om Szara

Szara
Rankad som nr 123 av 1 883 Restauranger i Kraków
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Trots den trevliga atmosfären så väger tyvärr inte maten upp till förväntningarna. Förrätterna (beef tartar och fish soup) var en besvikelse, varmrätterna (kanin och lamm) var snäppet vassare men inte värt pengarna. Vinet var dock bra och restaurangen kan ses som en bra oas till att fylla på vätska i gamla stan. Restaurangen kändes väldigt turistig, och servitriserna ville helst bli av med en då de plockade bort tallriken innan man ens hunnit tugga färdigt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Erik A

Omdömet skrevs 26 juni 2018

Mycket bra mat och fantastisk service. Glad och trevlig betjäning. Bra läge vid sidan av det stora torget

Datum för besöket: maj 2018
Tack KarinN358
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt god frukost och fin för ögat.

De enda negativa va ett ganska kallt bemötande av Baristan, grejen va att det står att de ingår Juice i frukosten, men vi fick ingen så gick fram och fråga vad den var, och då sa han med en dryg röst att vi inte hade bett om den. Fast de står att de inkluderas i alla deras Frukostmenyer.

Men frukosten kostade 26 zl (50 kr).
Så väldigt prisvärt!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Albin H
Omdömet skrevs 26 december 2017

Trevlig atmosfär, åt en förbokad tre rätters som var fantastisk.
Men har ingen uppfattning om den ordinarie menyn.

Datum för besöket: november 2017
Tack tf19885
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk lokal i anslutning till torget. God mat och trevlig personal. Den svenska rarakan passar bra in i den Polska miljön. Ett ställe jag rekommenderar!

Datum för besöket: december 2017
Tack annaaS3678AB

Resenärer som tittade på Szara tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Szara? Berätta vad du tyckte!