“Vällagat och smakligt ”
Omdöme om La Grande Mamma

La Grande Mamma
Rankad som nr 126 av 1 843 Restauranger i Kraków
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Hade tur och fick bord trots att det egentligen var fullt. Vi började med bruschetta till förrätt. Pasta med lax och salamipizza. Tiramisu och chokladtårta. Allt smakade bra och var otroligt gott. När man betalade fick varje gäst en påse med småkakor med sig.

Tack ChriRob

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Kanonställe! Vi var supernöjda med maten och personalen var jätte trevlig. Hit går vi tillbaka! Bra priser. Går alltid att lita på tipsen från tripadvisor.

Tack Helene L
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt Lasagne, Saltimbocca och pizza - alla var jättenöjda, supergott. Det rekommenderade vinet var också jättegott, efterrätterna likaså. Restaurangen ligger i ett gammalt hus med metertjocka stenväggar, mysig miljö. Servicen var utan anmärkning.

Tack Henrik P
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Supergod mat och service var kanonbra helt enkelt ! Rekommenderar det varmt !
Till förrätter åt vi bruschetta , getosten och räkor i vittvin .. till huvudrätter åt vi carbonara , lasagne och pasta med räkor samt efterrätter : créme brulée och maräng m färsk frukt sås

Tack Monica C
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Av ett antal ställen vi besökt i staden var det den snabbaste och trevligaste servicen. ställets Capriciosa var underbar.

Tack MikaelA960

Resenärer som tittade på La Grande Mamma tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt La Grande Mamma? Berätta vad du tyckte!