“Tiramisu ”
Omdöme om Bianca

Bianca
Rankad som nr 27 av 1 805 Restauranger i Kraków
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mysig krog med bra italiensk mat och mycket trevlig personal. Bra pasta. Tiramisun var ”to die for”.

Tack Mikael N

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Fräsch ställe med bra service. Vi åt en lunch och allas rätter smakade bra. Innan maten fick man lite bröd och oliver. När man gick fick vi med oss några biscotti i en påse.

Tack Magnus E
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Vi hittade hit via TripAdvisor, bokade bord innan. Fantastisk god mat och väldigt bra service! Vi åt risotton som var väldigt god. Lite dyrare för att vara Polen men fortfarande billigt om man jämför med priserna i Sverige.

Tack Elin F
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Mycket bra restaurang med mycket god och vällagad italiensk mat. Personalen är lyhörd och mån om att du skall trivas. Rekommenderas!

Tack Mats_Ekelund
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Maten var god, vi åt en god risotto. Däremot var servicen inget speciellt. Hade man lagt lite extra krut på servicen hade betyget höjts!

Tack nikomito
Sylwia K, Public Relations Manager på Bianca, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. Your feedback is very important to us in order for us to continue providing the highest level of service. We hope to welcome you again in the near future.

Best regards,
Sylwia Kalata-Janik

Resenärer som tittade på Bianca tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Bianca? Berätta vad du tyckte!