“Toppenmat”

Andromeda Alfa Restaurant
Rankad som nr 15 av 1 860 Restauranger i Kraków
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Detta var vår tredje middag i Krakow men troligen den godaste. Vi hade alla i sällskapet om sex personer olika rätter och alla var lika nöjda. Personalen var exemplarisk och atmosfären lugn och avslappnad.
Kan verkligen rekommendera denna restaurang.

1  Tack Anders M
Karolina H, Manager på Andromeda Alfa Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Thank you for taking the time to share this lovely review. We are really glad that you spent nice time with Andromeda Alfa. We try to create good athmosphere in our resturant.
I wish you only tasty moments !

Omdömet skrevs 27 december 2017

Vi kom sent på kvällen till hotellet och slank in för en liten bit mat och hade inga stora förväntningar, men vilken fin mat. Jag åt Oxfilen och rätten var i klass med en lyxrestaurang. Frugan åt en soppa som också fick toppbetyg. Restaurangen är inte så stor men mycket trevlig.

Tack Jonas N

Thank you very much for taking the time and trouble to review your dining experience at Andromeda Alfa, which we are delighted that you enjoyed. We hope that you will visit us again soon.
Best regards,

Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Restaurangen i hotellet är liten men väldigt trevlig. Vi åt huvudrätt och efterrätt och av de fyra rätterna så var alla toppen. Husets vin var även det riktigt gott... bra bemötande och bra pris. Bor man på hotell Galaxy kan man absolut ta en kväll på hotellet med middag på Andromeda och inte bli besviken.

Tack Daniel R
Damian P, Kierownik ds. PR på Andromeda Alfa Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2017

Dear Guest,
Many thanks for your feedback following your recent visit in our restaurant.
We all hope that you will visit us in Krakow again soon.

Many thanks once again!

Omdömet skrevs 20 november 2016

Bodde å hotel Galaxy, gick ner och åt första kvällen vi var i Krakow på denna restaurang. Vi var överväldigade, vi fick förrätt som vi ej beställt mycket god som de bjöd alla gäster på. Maten var så vällagad och god även efterrätten, det bästa vi åt under vår vistelse i Polen. Mycket trevlig personal. Kan varmt rekommenderas.

Tack Christina J
Damian P, PR Specialist på Andromeda Alfa Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2016

Tack så mycket för din åsikt. Vi är verkligen glad att du haft din måltid. Tack för din rekommendation. Bästa hälsningar och jag önskar er bara goda stunder.

Omdömet skrevs 27 april 2015

Vi åt en trerättersmiddag som var fantastiskt god, servicen var superb och jag blev firad med praliner av den trevliga personalen.
Bor ni på detta hotell ska ni absolut ta en kväll på Andromeda och äta, ni kommer inte ångra er!

Tack Karin J

Resenärer som tittade på Andromeda Alfa Restaurant tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Andromeda Alfa Restaurant? Berätta vad du tyckte!