Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Fint och fräscht hotell med trevlig personal. Fin pool och ång/torrbastu i källarplan. Mycket bra centralt läge. Rekommenderas till par eller vänner, inte till barnfamiljer. Ganska dyra restauranger och barer.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Jesper L
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse, Hotel Stary var otroligt trevligt, vi badade varje eftermiddag i deras källar-spa, otroligt god mat och dryck genom hela vistelsen, till en kostad som kanske var en femtedel i Sverige.

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
1  Tack P4925CSjohnd
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Ett diskret lyxhotell med alla tänkbara bekvämligheter. Väldigt god frukost. Lugnt och trevligt. Väldigt uppmärksam personal. Vi fick ett stort rum som var välstädat och prydligt.

När de bytte dukar vid frukosten ströks den nya duken på plats på bordet. Alla detaljer för att göra det lilla extra intrycket var där!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Aurore B
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Bra rum. Badkar och bra storlek. Trevlig inredning. Nära till allt. Bra sevice språkkunnig personal.

Dyr men riktig bra frukost. Nordisk standard på frukosten.

Omklädningsrum till spa är en aning små. Poolen är trevlig och bastun likadå.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack ROGGES
Omdömet skrevs 28 september 2016

• Bodde här: september 2016, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com