Aparthotel Vanilla(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 68 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

David Boutique Hotel(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 73 US$/natt.

HolidayInn.com
Grand Hotel(Kraków)
Agoda.com
Hotel Galaxy(Kraków)
Priceline
  • Frukost ingår
Cybulskiego Guest Rooms(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 29 juni 2017

Ett väldigt mysigt B&B i Krakow! Bra läge, ca 10 minuters promenad in till Gamla Stan.
Väldigt hjälpsam personal. Fantastisk frukost. Fina rum med sköna sängar. Rent och fräscht.
Shuttle service till och från flygplatsen tar ca 30 minuter och kostar ca 100 SEK/person t/r.
Endast ett minus; det finns ingen hiss i huset. Därför inget boende att rekommendera om man har svårt att gå i branta trappor. I övrigt toppen!!

Bodde här: april 2017
Tack VivekaW
CRACOWDAYSMAGDALENA, Owner på Cracowdays Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2017

Dear Guest,

We are pleased to hear that you had a wonderful stay at our hotel and we take the chance to thank you for your very high reviews about our services and facilities!
The Cracowdays building is over one hundred years and but we believe that buildings like ours create atmosphere of our city. We are very happy that you liked our place so much! :)
It was a pleasure to host you at our place.

Kindest regards,

Omdömet skrevs 28 mars 2016

Jag och mina två barndomskompisar spenderade en lugn weekend i Krakow och bodde i rummet Chianti hos Cracowdays. Älskade det personliga som genomsyrade hela vistelsen. Från välkomstdrink till polsk cheesecake på rummet, till den urgulliga chauffören som körde t/r flygplatsen.

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Sofia Z
CRACOWDAYSMAGDALENA, Owner på Cracowdays Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Dear Guests:)
We are glad that you had a enjoyable stay at our hotel and we take the chance to thank you for your very high reviews about our services and facilities!
It was our pleasure to host you at our hotel and looking forward to welcome you back!

Kindest regards

Omdömet skrevs 19 juli 2015

Vi var där för att fira min svärmors 50-års dag och hotellet levde upp till förväntningarna.
Dom löste allt vi behövde med ett leende på läpparna och när vi skulle besöka Auschwitz så fixade dom en barnvakt åt våra små över dagen.
Precis vid receptionen finns det ett tv-rum där man kan dra igen glasdörren, sätta på valfri konsert (vi körde Rod Steward) ta ett glas gott vin och njuta i 1,5h <3
Vi kommer tillbaka till Krakow och bor naturligtvis på Queen.
Detta är ett skolboksexempel på hur ett hotell ska skötas!
Jag gör 100+ nätter per år på hotell och vet när det är perfekt, här är det det
så THANK YOU! /Damian P

• Bodde här: mars 2015, reste med familjen
Tack Damian P
CRACOWDAYSMAGDALENA, Owner på Cracowdays Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2015

Dear Guests,
It was a pleasure to host you at our place:)
We hope to host you back soon in the near future.

Kindest regards

Omdömet skrevs 9 maj 2015

Ett mycket bra hotell, på gångavstånd till gamla stan. Tyst på natten. Man hör varken trafik eller grannar. Snygga och rena rum, familjär stämning, bra frukost, väldigt trevlig och hjälpsam personal. Snabb och stabil wifi. Lite slitet trapphus, men det kan man leva med. Fördelarna är så oändligt mycket större. Hit återvänder vi nästa gång vi besöker Kraków.

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Rilo2013
CRACOWDAYSMAGDALENA, Owner på Cracowdays Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2015

Dear Guests,

Hope to see you back soon!
Thank you!

Omdömet skrevs 14 november 2012

Cracowdays Apartments har ett bra läge och mycket trevlig personal. Vi bodde i deras nyrenoverade studio som låg två minuter bort från själva hotellet. Fin och rent inrett med allt man kan behöva för en weekend.

Bodde här: november 2012, reste som ett par
Tack masironi