Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Vi har bott här i tre nätter och är mycket nöjda! Väldigt fräscht rum, trevlig personal, bra frukost, bra städning. Ligger ett kvarter från judiska kvarteren och ca 10 min promenad från stora torget i gamla stan. Skulle definitivt rekommendera det här hotellet, vi kommer bo här igen om vi kommer tillbaka till Krakow.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack annojonna
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i början av Maj månad. Tur med vädret då det var mellan 25-32 grader o mest sol. Härlig innergård och bra frukost. Trevlig personal. Fab fusion restaurangen som tillhör hotellet är en modern o mysig restaurang med god mat. Vi bodde på våning 4 med ett stort boende ca 50 m2 som var väldigt fint. Ligger nära/i jewish quaters vilka har många bra restauranger.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Anders S
Omdömet skrevs 15 april 2018

Bodde här under två nätter och kan inte få annat än bra betyg. Ligger lite off i staden men gångavstånd till mycket. Helt ok frukost, fanns inte allt man kan önska sig men mycket. Rummen var otroligt välstädade, inbjudande och lyxigt trots det låga priset.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack katjakaj1337
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ett mycket bra hotell som ligger bra till på gångavstånd till de judiska kvarteren och gamla stan. Hög standard vad gäller rum och frukost. Till och med ett litet gym i källaren. Extra plus för en bra restaurang med spännande meny. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack 1960Anders
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter och är super nöjda med hotell vistelsen. Stort rymligt rum med en skön säng, vi sov underbart! På morgonen väntade en frukost som innehöll de mesta, himla god frukost. Centralt belägen mellan judiska kvarteret och gamla stan. Vi är super nöjda och återvänder definitivt tillbaka.

Tack Metropolitan!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par