Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Jättebra hotell med jättetrevlig personal. Alltid positiva och hjälpsamma.

Hotellet har bra standard och trevlig frukost buffé.

Bra läge med närhet till centrum.
Gångavstånd till det mesta!

Vi återkommer gärna!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Marcus L
Omdömet skrevs 28 april 2017

Väldigt bra läge i närheten av det mesta, shopping, gamla stan, restauranger och barer. Rummet var väldigt litet men modernt. Frukosten var tråkig och enformig (litet utbud, speciellt för oss vegetarianer). Vi valde att äta på annat ställe sista dagarna pga detta. Personalen var väldigt trevlig och serviceinriktad.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Erskunglighet
Omdömet skrevs 8 april 2017

Hotell med fina sängar, rent och bra service. Hotellet är rätt nybyggt. Utflykter till Auschwitz och Birkenau med en på läst guide gjorde resan oförglömlig. Stadens spårvagnar kunde ta en överallt för en billig penning. Massor av god mat och generösa priser kunde vi äta gott och dricka.

Tips för att välja rum: Tyst, rent och stora utrymmen. Bodde i andra våningen mot gården. Hotellet har hiss.
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
1  Tack Mirjam P
Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell med perfekt läge, nära centrum. Promenad avstånd till floden. Ca 2 km till ett jättestort köpcentrum. Många härliga restauranger och många utflyktsmål. En mycket intressant stad som är väl värd ett besök.

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
1  Tack Torbjörn B
GTKrakowCityCenter, Kierownik recepcji på Golden Tulip Krakow City Center Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2016

Dear Sir,

Thank you for staying with us and for taking the time to describe your experience.
I am glad you enjoyed your stay in our hotel.
I am looking forward to see you soon.

Best regards,
Iwona Smagur-Bicz
Front Office Manager
Golden Tulip Krakow City Center Hotel

Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt med nära rill mycket. Mycket fräscht och trevligt hotell med vänlig personal. Godkända sängar och bra och varierande frukost. Vi stannade över en week-end och återvänder gärna.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack Lena W
GTKrakowCityCenter, Kierownik recepcji på Golden Tulip Krakow City Center Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2016

Dear Madam,

Thank you for sharing your review with us and the Tripadvisor community.

We are so happy to read that you enjoyed our nice hotel, friendly staff, location and good breakfast.

Best regards,
Iwona Smagur-Bicz