Spara
Höjdpunkter från omdömen
Krakow

Finns allt o mer. Restauranger. Märkes kläder. Alla affärer du kan tänka dej. Inget saknas. Bra ... läs mer

BennyO52
Tierp, Sverige
från mobil enhet
Tre våningar för shopping i alla prisnivåer

Stort shoppingcenter i tre våningar med allt från dyra klädbutiker till billiga prylaffärer. Här ... läs mer

Omdömet skrevs 9 november 2018
1astrakan
Uppsala, Sverige
Läs alla 811 omdömen

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Kraków
från 40,30 US$
från 40,30 US$
från 41,40 US$
från 62,10 US$
Omdömet skrevs 24 mars 2018

En foodcourt med alla restauranger som man kan förvänta sig. Öppet alla dagar. Mycket butiker men tyvärr inte öppna. Det var en besvikelse. Vet inte något om polsk lag med söndagsöppet.

Datum för upplevelsen: mars 2018
1  Tack 714matsf
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Fräsch och snygg galleria. Mycket kärleksaffärer och bra priser. Gå hit om ni är i Krakow. Svårt att gå härifrån tomhänt.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack 851ThomasF
Omdömet skrevs 13 november 2017

Gallerian låg snett mittemot vårt hotell (hotel Polonia) och tågstationen låg alldeles bredvid så läget var perfekt för oss. Bra shopping med bra priser.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Dalarna_Sweden
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde mitt emot Krakowska när vi var på besök i Krakow så vi var där flera gånger, men för shopping är detta stället! Så gott som allt finns! Tjejerna passade på att göra manikyr, detta tog ca 2 timmar och kostade 300kr/person. Jag och sonen klippte oss och för oss två kostade det 170kr! Helt sjukt billigt!

Datum för upplevelsen: augusti 2017
3  Tack bjornp525
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Denna galleria ligger precis vid tågstationen Glowny i Krakow.
Vi gick här i många timmar, och hann ändå inte gå i alla affärer.
Här finns bla Zara, NewYorker, Berskha, Orsay, Deichmann osv.... många bra affärer.

Datum för upplevelsen: januari 2017
3  Tack 119victoriag