“Stor och modern galleria”
Omdöme om Galeria Krakowska

Galeria Krakowska
Rankad som nr 3 av 69 Shopping i Kraków
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht och stort utbud på butiker i 3 våningsplan. En bra foodcourt med stort urval. Lätta att hitta.

Tack ChriRob

Omdömet skrevs 24 mars 2018

En foodcourt med alla restauranger som man kan förvänta sig. Öppet alla dagar. Mycket butiker men tyvärr inte öppna. Det var en besvikelse. Vet inte något om polsk lag med söndagsöppet.

1  Tack Mats F
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Fräsch och snygg galleria. Mycket kärleksaffärer och bra priser. Gå hit om ni är i Krakow. Svårt att gå härifrån tomhänt.

Tack Thomas F
Omdömet skrevs 13 november 2017

Gallerian låg snett mittemot vårt hotell (hotel Polonia) och tågstationen låg alldeles bredvid så läget var perfekt för oss. Bra shopping med bra priser.

Tack Dalarna_Sweden
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde mitt emot Krakowska när vi var på besök i Krakow så vi var där flera gånger, men för shopping är detta stället! Så gott som allt finns! Tjejerna passade på att göra manikyr, detta tog ca 2 timmar och kostade 300kr/person. Jag och sonen klippte oss och för oss två kostade det 170kr! Helt sjukt billigt!

3  Tack Bjorn P

Resenärer som tittade på Galeria Krakowska tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Galeria Krakowska? Berätta vad du tyckte!