“Guidning på svenska”

enjoyPolen Day Tours
Rankad som nr 49 av 273 Rundturer i Kraków
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Ägarbeskrivning: Turer till Auschwitz-Birkenau, Saltmine Wieliczka på svenska / norska/ engelska går nästan varje dag. Kontakta oss och berätta vilken dag du är intresserad av. Turen börjar vid ca. 9:00 eller 13:00 på ditt hotell i Krakow. Minst en dag innan skickar vi dig ett SMS med exakt hämtningst. Våra guider är har stor kunskap och pratar utmärkt svenska. Vi hämtar er också gärna från/till flygplatsen.
Praktisk information: Skåp/förvaring, Badrum, Trappor/hiss, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi besökte både saltgruvan och auschwitz-birkenau. Vår guide Eva guidade båda dagarna på svenska. Hon var otroligt duktig och trevlig och för att vara polska pratade hon mycket bra svenska. Vi blev upphämtade vid vårt hotell där vi även lämnades. Allt fungerade utmärkt och punktligt. Rekommenderas!

Tack ChriRob

Omdömet skrevs 4 december 2017

Bokade en Guidning och det var hur bra som helst. Kom en buss till hotellet och hämtade oss med en svensktalande tjej så guidning och allt var på svenska. Så resa och allt ingick i priset.

1  Tack Tom L
Omdömet skrevs 28 november 2017

Gruppresa där de tog väldigt bra hand om oss på alla utflykter och guiderna pratade väldigt bra svenska och var väldigt serviceminded

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack Magnus F
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Gjorde stadsvandring och besök i Auschwitz och Birkenau. Mycket duktiga svensktalande guider, kunniga och engagerade. Hämtning med taxi till och från flygplatsen fungerade på minuten.
Rekommenderas.

Tack Katarina S
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 3 november 2017

Mycket bra,svensk guidning av duktiga Eva på Auschwitz/Birkenau.
Bra transfer till och från flygplats.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack 68globetrotters

Resenärer som tittade på enjoyPolen Day Tours tittade också på

Pieskowa Skala, Lesser Poland Province
Kraków, Lesser Poland Province

Suloszowa, Lesser Poland Province
Kraków, Lesser Poland Province

Besökt enjoyPolen Day Tours? Berätta vad du tyckte!