Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Stort hotell som ändå lyckas behålla den personliga servicen. Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal. Daglig städning utförs med den omsorg som man sällan möter. All personal hjälpsamma och personliga, fin frukostbuffe och bra läge.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack Sanna S
NovotelKrakowCentrum, Guest Relations Manager på Hotel Novotel Krakow Centrum, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2018

Dear Sanna,
Thank you very much for reviewing our hotel. We do our best to deliver you the best possible service. I hope to welcome you again.
Wishing you all the best!
Jakub Głowacki

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Mycket trevliga rum för oss vuxna och skoj för barnen med alla leksaker. Består av två sovrum som man kunde dela av med skjutdörr. Gott om utrymme och bra badrum. Tillträde till Hotellets Pool ingick också. Rummet hette Agnesca Family room.

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Tack Marcus W

Dear marcuswith,
Thank you very much for your opinion, i belive, we will host you again.
Jakub Głowacki,

Omdömet skrevs 1 juni 2018 från mobil enhet

Bodde här tre nätter i slutet av maj månad i samband med en konferans, rummet var bra dock dålig luft, inne på badet immade det igen med en gång...
Frukosten var över min förväntan
Konferans rummet hade dåligt med lufting, antingen kallt som f.. eller för varmt....
Kort avstånd till centrum, när det gäller pris vet jag inte vad vi betalade då min chef tog hand om den biten

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack najonas13
Wojtek K, Guest Relations Manager på Hotel Novotel Krakow Centrum, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Dear Najonas13,

Thank you for your review and feedback.
I am sorry for small drawbacks that occurred during your stay with us.

Wojtek Kogut
Guest Experience Manager Kraków

Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Andra gången vi besöker Kraków och då är det självklart att vi väljer detta hotell igen!
Centralt läge nära Wawels slott och promenadavstånd till gamla stan och de judiska kvarteren.
Mycket bra service och trevlig personal. Är det något man behöver hjälp med eller undrar över, hjälper personalen gärna till.
Trevlig bar och bra frukost. Pool med gym och SPA behandlingar till rimlig peng.
Kommer att bo på detta hotell nästa gång vi besöker Kraków! Kan varmt rekommenderas!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack tofo03
NovotelKrakowCentrum, Guest Relations Manager på Hotel Novotel Krakow Centrum, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2018

Dear tofo03,
I am grateful for your review. Thank you very much and i hope you'll visit us again.
Jakub Głowacki

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Hotellet ligger precis vid floden, och det tar 20 minuter med taxi från flygplatsen. Ca 15 minuters promenad till Old town. Bra frukost, jättegod mat på restaurangen och priserna är helt okej. Fin pool med spabad, och det finns även massage och andra behandlingar tillgängliga på hotellet. Rummen är fina och städningen är bra.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack susanneb359
Wojtek K, Guest Relations Manager på Hotel Novotel Krakow Centrum, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Dear Susan,

Really good to hear from you.
Thank you for your review and feedback.

We look forward to seeing you again at our hotel in the future.

Wojtek Kogut
Guest Experience Manager Kraków