• Frukost ingår
David Boutique Hotel(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Hotel Galaxy(Kraków)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 119 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Cybulskiego Guest Rooms(Kraków)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 54 US$/natt.

Omdömet skrevs 22 juli 2014

Vi var inbokade på ett annat hotel som fick problem med vattenskada varför dom bokade in oss på Wyspianski som tyvärr inte var vad vi ville ha, ingen luftkonditionering, supertrång dusch, dålig frukostbuffé, ingen möjlighet att få eller göra sig en kopp kaffe, förutom vid måltider eller köpa i baren.Det enda positiva var läget, nära till allt. inget hotell som jag bor på igen.

• Bodde här: juli 2014, reste med vänner
Tack annsan2014
Omdömet skrevs 27 maj 2014

Varit på hotellet ca 20 ggr. Ligger perfekt till och har bra standard. Lite oljud från spårvagnarna på gatan utanför hotellet. Gångavstånd till gamla stan och dess sevärdheter, slottet Wawel och och floden Wizla.

• Bodde här: mars 2014, reste med vänner
1  Tack Klas1129221
Omdömet skrevs 2 januari 2014

Läget jättebra, alldeles utanför gamla stan, ganska nära järnvägsstationen. Rummet var ganska litet, men rent och snyggt. Frukosten var bra, stor buffé. Hotellet i övrigt var typiskt 70-tal, tråkig utsida, murrig inredning. Men med det priset var det verkligen prisvärt.

• Bodde här: november 2013, reste med vänner
Tack Alolof
Omdömet skrevs 1 oktober 2013

Låg två nätter på Wyspianski hotell i Krakow. Hotellet var bra, men läget ännu bättre. Alldeles vid gamla stan, så man var inne på det gamla historiska torget på 5 minuter. Hotellet var också bra. Sängarna var lite hårda för den som har känslig rygg. Middagar och frukost var mycket bra. Två matsalar man växlade mellan eftersom det var ganska fullbelagt. Lite krångligt med internet.

Tips för att välja rum: Mycket trafik på framsidan med bussar, bilar och spårvagnar.
  • Bodde här: september 2013, reste som ett par
Tack LEJon148
Omdömet skrevs 16 april 2013

I oktober 2012 bokade vi 7 dubbelrum för perioden 6-10 april 2013. Vid incheckningen fick vi
beskedet att de hade överbokat och hänvisades till ett annat hotell som låg något längre bort
från centrum. Man kan ju fråga sig när de bokningar ägt rum som gjorde att våra rum inte
var tillgängliga.

Bodde här: april 2013, reste med vänner