Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Perfekt läge i närheten av stora torget. Rent på rummet med vacker takmålning. Är du lättväckt ska du inte bo här. Det är fest hela natten och har du tur slutar skränande 05.00 men då kommer sopbilarna. Hotellet är väl medvetet om detta o har öronproppar vid sängen.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Chatarina M
Rezydent9, Manager på Rezydent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Dear Chatarina,

Thank you for your stay and nice feedback. It is nice to read that you enjoyed your stay.

As the hotel is located along one of the famous streets in Kraków, full of life 24 hours a day of course, we are aware of the inconvenience that may arise in connection with this. Earplugs were the idea of our earlier guests, who very often in surveys or reviews have mentioned that they would be very useful. That's why we decided to equip all rooms with Grodzka street view with free earplugs.

Looking foward for your next stay.

Regards
Rezydent*** hotel Manger

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Bodde tre nätter på hotellet över julhelgen med min pojkvän & vänner. Grymt bra läge, precis vid torget i gamla stan!
Frukosten var på en restaurang två portar bort & den var helt ok.
Våra vänner hade rum mot gatan, de hade öronproppar som låg & väntade på dom ifall de skulle störas av ljudet från gatan. Vi andra fick ett rum in mot gården som var jättetyst och lugnt.
Fräscht badrum, kaffe & te på rummet, TV..Ja, det man behöver!
Rekommenderar detta hotell & återvänder jag till Krakow bor jag gärna här igen!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Monkisen
Rezydent9, Manager på Rezydent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Mina damer och herrar,

Tack så mycket för att du bor på ett hotell och bedöma de tjänster vi tillhandahåller. Trevligt att läsa att hotellrummet uppfyllde dina förväntningar.

Vi inbjuder dig igen,

Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

3 dgr i Krakow och bodde mitt i smeten. Hotell Rezydent några fotsteg från the Old Town. Hade själv bett om rum mot folkvimlet och därav aktiviteter hela natten lång, inga problem för där fanns öronproppar på nattduksbordet. Frukost serverades i en mysig del som man gick in i från gatan, lite annorlunda men på så sätt kom man ut och fick lite luft innan frukost. Jättefina rum, rent och fräscht. Kaffe och the på rummet. 2 vattenflaskor varje dag. Åker ni till Krakow så rekommenderar jag verkligen detta hotell med närheten till allt.
Taxi från flygplatsen ca 80-90 sloty. Bra service när vi skulle lämna med taxibokning

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack BellaVistaRobi
Rezydent9, Manager på Rezydent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2017

Dear Sir/Madam,

Thank you for your stay and nice feedback. I am glad that you spent nice time with us and hotel fulfilled your expectations.

Looking foward for your next visit and regards

Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Bra hotell med helt OK frukost, centralt nära torget Gamla Stan. Rent o välstädat. Om man är känslig för ljud nattetid bör rum ut mot gatan undvikas. Hästdroskor kör nästan hela natten med klapprande hovar.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack JanA1469
Rezydent9, Dyrektor generalny på Rezydent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Dear Jan,

Looking foward for your next visit and regards

Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet var inget jag rekommenderar. 5-e våningen utan hiss. Gamla dåliga trappor. Inget för 60-70 åringar. Väldigt sunkigt. Var dyrt för den standarden. Smutsiga heltäckningsmattor. Plus för toaletten.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack JuneR354
Rezydent9, Manager på Rezydent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017

Mina damer och herrar, tack för bor på hotellet och Rezydent*** åsikt. Var och en är viktigt för oss eftersom det är det enda sättet vi kan förbättra våra tjänster.

I beskrivningen av hotellet på internet hemsida och från våra partners ingår den information som hotellet är uppdelat i 3 delar och inte alla rum kan nås med hiss. Han talar om att inkludera m.in många recensioner här på Tripadvisor. Om vi ​​inte får förhandsinformation från våra gäster som de har hälsoproblem, är äldre människor i rummen tilldelas i mån av tillgång. Om en sådan begäran når oss innan, även om vi inte ger 100% garanti Vi försöker alltid att sätta gäster i dessa delar av hissen eller på lägsta våningen möjligt. På grund av det faktum att vi just nu ligger under perioden högsäsong ofta händer det att, trots våra ansträngningar, vi kan inte ändra rummet under gästens vistelse.

Mattor, som ligger i hotellets gäster både tvättades med ett specialistföretag i februari 2017 år - tyvärr under högsäsong kan vi ta bort endast den aktuella smutsen.

Trappa i vart och ett av våra historiska byggnader är - Jag är ledsen att jag inte gillar dig. Detta ändrar inte det faktum att det måste vara i samma skick som det beror på expansionskärlet inte tillåter några ändringar på grund av dess historiska karaktär.

Återigen, ber jag er att våra framtida gäster - läs detaljerad beskrivning av hotellet, rum och recensioner skrivna av andra gäster och om du är osäker, kontakta hotellets reception innan du bokar för att undvika förvirring.

hjärtligt