Öppet i dag: 11:30 - 17:45

från 17,70 US$
från 45,73 US$
från 29,40 US$
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Är man på torget i Krakow, är det lätt att bara titta in i Maria kyrkan. Den är rikt utsmyckat, men det som jag blev mest imponerat av var taket. Det är värd att få lite ont i nacken för att titta på det.

Tack ninahoumann
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Det kostade inte så mycket (10 zloty) att gå in, och den var väldigt vacker. Helt klart värt att besöka.

Tack dmartenss
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

En fantastisk kyrka med så mkt underbar utsmyckning . Vackra färger. Mycket folk som trängdes, trots det en rogivande och skön upplevelse. Ett absolut måste i sin storslagenhet

1  Tack turist112
Omdömet skrevs 22 januari 2018

En mycket fin kyrka som man kan besöka på torget. Utan avgift kan man se bakre delen av kyrkan. Mot en avgift får man gå runt i hela kyrkan. Mycket vacker! Värt ett besök!

Tack Inger J
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt fin kyrka med imponerande väggar och tak. Man fick betala inträde. Det är inte okej tycker jag när det gäller en kyrka.

Tack tapas2016