• Pool
  • Rumservice
David Boutique Hotel(Kraków)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Queen Boutique Hotel(Kraków)
  • Frukost ingår
Antique Apartments Plac Szczepanski(Kraków)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Grand Hotel(Kraków)
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger ganska långt från centrum, så det är taxi eller spårvagn som gäller. Ligger precis vid floden där det finns en trevlig strandpromenad, vilket är perfekt för löpning.
Hotellet är rent och fräscht men med har en inredning med minst 25-30 år på nacken. Rummen är rätt små, vi hade ett på 4:e våningen med en liten balkong med utsikt över floden.
Marknadsför sig som ett spa hotell, men spa avdelningen är väldigt liten. Har två olika bastu. Måste bokas. Ett gym som är i ett minimalt rum med en maskin och en träningscykel!
Frukosten helt ok.
Ingen trevlig lobby att hänga i.
Personalen är vänlig och serviceinriktad.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Sophie R
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Ett mycket trevligt hotell med vänligt bemötande. Rummet var fantastiskt bra med utsikt över floden Wisla. Hotellet ligger ca 1 km från centrum. Det gjorde ingenting då vi gick på promenaden vid floden dit snabbt. Rent rum och ett fint litet spa ingick i priset. Restaurang och pizzeria finns på hotellet.

Tips för att välja rum: Boka rum i nya delen av hotellet.
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Anders D
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Jag och min familj firade vår fars 80-årsdag och bodde 4 nätter här. Wow vilket underbart hotell, rummen fantastiska, stora, rena, lyxiga med floden precis utanför våra fönster. Frukosten jättegod och att kunna sitta på terrassen var härligt. Fantastisk service och vi njöt för fullt. Det enda hotellet man kan bo på i Krakow!!! Tack så mycket från familjen Stamatovic

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Boba S
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Trevligt och mycket prisvärt hotell i utkant av staden. Lugn atmosfär i ett litet hotell. Spa som bokas, men tar endast 8 personer. Ångbastu samt vanlig bastu med trevlig relaxavdelning. Baren har bra priser men får endast plats för 4 personer.

Tips för att välja rum: Utsikt mot floden är ett trevligt inslag.
  • Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Danne_db
Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Lugnt skönt hotell precis vid floden.
Trevlig personal. Ligger vid floden och det går en fin gångväg efter stranden ända in till stan. Går även att ta en flodbåt som går förbi med jämna mellanrum. Tysta rum, rent och snyggt. Bra frukost. Rekommenderas!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Håkan L