“Wow”
Omdöme om Amarylis Restaurant

Amarylis Restaurant
Rankad som nr 6 av 1 860 Restauranger i Kraków
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Kazimierz
Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Vi var SÅ nöjda efter vårt besök. God mat, välkomponerat, supertrevlig servitör, bra pris. Allt toppen. Tack!

Tack AmandaMoqvist

Omdömet skrevs 31 december 2017

Bästa matupplevelsen (någonsin, hittills...?). Fantastisk miljö, maten - utsökta konstverk . Vi åt en sjurätters avsmakningsmeny (jul) med tillhörande vinpaket. Servicen den bästa du kan tänka dig. Värt varenda krona. Åker vi tillbaka till Krakow är restaurangen given att besöka igen. Klass på alla sätt!

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
3  Tack EMJ59
Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Vi åt avsmakningsmenyn. Goda, spännande rätter -den godaste bläckfisk jag ätit- vackert och omsorgsfullt upplagt. Enda nackdelen -lite väl mätta eftersom det var svårt att låta bli att äta upp allt. Måltiden tog nästan 4 timmar, men tiden gick fort med lagom tid mellan de olika rätterna. Men dyrt!

4  Tack ahaSweden
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Vi åt avsmakningsmeny med vinpaket. Bra pris på mat och vin och trevlig miljö. De flesta rätter var ok men inget speciellt. Hade betydligt större förväntningar efter att läst andra recensioner på TripAdvisor.

Tack henriktrofast
Agnieszka T, Manager på Amarylis Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Dear Henrik,

Thank you for leaving opinion on Trip Advisor after visiting our restaurant,
It is a pity we did not meet your expectations. What we do in Amarylis is something different. It is not traditional Polish food that you can try everywhere in Cracow but it is an authorial cuisine of our Chef who uses modern and sophisticated combinations of tastes and flavours based on seasonal and regional products. We are learning all the time and both good and bad opinions help us to improve to make one step further in our cuisine,

I hope that while your next trip to Cracow you will give us another chance,

Kindest regards,

Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Jag och min syster gick hit efter att ha läst recensionerna här på TripAdvisor. Mycket besvikna över smakerna i avsmakningsmenyn... vissa rätter var för oss oätbara. Men miljön och upplägget väger upp lite ändå... skulle dock inte gå tillbaka.

Tack Micaela L

Resenärer som tittade på Amarylis Restaurant tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Amarylis Restaurant? Berätta vad du tyckte!