“Rekommenderad restaurang”
Omdöme om Morela

Morela
Rankad som nr 61 av 1 824 Restauranger i Kraków
Kök: Polskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 22 september 2017

Vi var på en guidning och frågade guiden vilken restaurang han rekommenderade för lunch. Gå till Morela sa han. Jättebra restaurang.
Vi var åtta stycken (fyra par) och det fixades ett bord för åtta. Vi bad att få betala varje par för sig och det skulle inte gå. Tråkig serveringspersonal som inte var ett dugg smidig eller serviceinriktad.
Maten var bra.

Tack Lasseo

Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

En trevlig och mysig restaurant med hjälpsam och trevlig personal. Små bord medverkade dukar. Jag åt wholebread vilket är en polsk rätt, det går bra att be om ett smakprov innan man bestämmer sig. Mina vänner åt kött som de tyckte var ok.
Rekommenderas.

Tack Åsa F
Omdömet skrevs 10 september 2016

Mycket god mat och riklig Stället var enkelt. Jag hade velat skriva omdöme bra om både standard och service. Menun var intressant. Hade vi stannat längre tid i Krakow hade vi gått hit igen.

Tack Anita K
Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Vi återvände hit flera gånger under under vår vistelse i Krakow.
Mkt bra service, personalen ger det lilla extra och pratar bra engelska.
Vår favorit blev det polska Buckwheat med gulasch. Bra priser.
Mysig miljö med sköna soffor och virkade dukar på borden.
Fri och perfekt fungerande Wi-Fi.
Rekommenderas!

Tack MariaAlexandersson
Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

En bra restaurang med internationell meny kombinerat med några polska specialiteter. God och vällagad mat, men inte riktig toppkvalitet. Korrekt men opersonlig och inte speciellt kunnig serveringspersonal.

Tack Castenvonotter

Resenärer som tittade på Morela tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Morela? Berätta vad du tyckte!