Omdömet skrevs 15 maj 2018

Kvalitetshotell trevlig och tillmötesgående personsal fina hotellrum välstädade
Fin frukost. Receptionen fixar det mesta
Ex vis taxi från och till flygplatsen biljetter till spårvagnen. Guidade dagsturer.

Rumstips: Rum nr 16 var perfekt tyckte vi.
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack tkhansson
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Queen boutique hotel ger fantastisk service. De ger dig känslan av att de är där för dig och att de gillar o nästan brinner för det. Skön bookningsbar bastu. Otroligt fin frukost där du även kan beställa äggrätter o pannkaka utan kostnad. God prisvärd avsmakningsmeny på deras restaurang Amaryllis.
Rummen mot gatan kan vara bullriga om du sover med öppet fönster men då finns det öronproppar vid sängen.
Du har gångavstånd till det mesta här och hotellet lånar ut paraply om det skulle behövas.
Du kan även boka spa behandlingar och morgonrock o tofflor ingår i alla rum.
Rekommenderas o kommer gärna tillbaka

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Helena A
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fräscht hotel med moderna rum. Rent o snyggt. Möjligen något bullrigt mot gatan, men inget som störde mig. Bra frukost med det mesta man kan önska sig. Kokta ägg mm beställdes separat utan kostnad.
Ett minus för att jag inte kunde checka ut senare än 12.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Lars H
Sebastian S, Kierownik ds. gości på Queen Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2018

Dear Lars H,

We would like to thank you for spending the time to write such a nice review. We are glad that we could contribute to make your stay memorable and unforgettable. It’s great that our room , location, breakfast meet your expectations. I am really sorry that you were a bit disappointed our check out time. The reason why we do not provide a late check out is that we are a small property and usually fully booked. We need to have enough time to prepare rooms for next guests. I can assure you that we are always happy to take care of our guests’ luggage.
I hope we will be able host you once again in Queen Boutique Hotel****.

Kind regards,
Sebastian Stefanowicz

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Väldigt fräscha o fina rum, vi bodde på högsta våningen. Servicen var utöver det vanliga. Vi köpte till behandlingar på spaet, de var proffsiga och prisvärda. Restaurangen var också väldigt bra, likaså frukosten.

Rumstips: Väldigt fräscha o fina rum, vi bodde på högsta våningen.
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack ss912018
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde i ett rum med balkong och utsikt mot slottet. Det var väldigt lugnt. Rum mot gatan är nog bullrigare för det är mycket trafik inkl. spårvagnar där. Fräscht och rent med sköna sängar och fint badrum. Frukosten var lite småtråkig dock, därav bara 4 ”prickar”. Det tog ca en kvart att gå till stora torget, 5 min till slottet och 5 min till judiska kvarteren. Vi tyckte läget var perfekt.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack lena312