Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt och bra, ganska trafikerad gata utanför hotellet så dom bästa rummen har fönster mot bakgården. Rummen var okey, många hotell i öst envisas med och ha heltäckningsmattor i rummen som inte känns så fräscha vlket drar ner betyget, sängarna väldigt mjuka, badrummet okey. Receptionen ren o fräsch med trevlig persona.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack jano935
maksymilianhotel, Kierownik recepcji på Hotel Maksymilian, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

Dear Guest,
We would like to thank you for the opportunity you gave us recently to welcome you as our Guest at Hotel Maksymilian. We really appreciate your feedback.
We would be delighted to welcome you back to Hotel Maksymilian during your next stay in Krakow.
Best regards, Joanna Buczkowska

Omdömet skrevs 11 april 2016

Bra läge och väldigt stora fina rum,tyvärr gick spårvagnen utanför vårt fönster,men inget som störde mig.WiFi på rummen. Frukosten kunde gärna fått vara lite mer utbud på.
Bra närbutiker o caféer på gatan och nära till grönområden.

Rumstips: Be att få rum bak i hotellet om du stör av oljud från spårvagnen.
Datum för vistelsen: april 2016
Tack pernilla298
Omdömet skrevs 30 september 2015

Mysigt prisvärt mindre hotell, för det priset var det kanon. För några kronor uppgradera till svit. Vi var 10 personer som åkte en tripp och kommer boka igen. Inget Sheraton men det talar väl priset för också.

Datum för vistelsen: september 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med Galahotels.com
Tack Jeanette N
Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Hotellet var både rent och snyggt, med perfekt läge. Stora och luftiga rum med bra AC och Wifi. Bara några minuters promenad till stora torget! Restaurangen hade både prisvärd och bra mat. Underbart att sitta på deras mysiga bakgård.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Camilla A
Omdömet skrevs 3 juni 2015

Perfekt läge på bekvämt gångavstånd till det gamla Krakow med många sevärdheter,
stora torget, det fantastiska folklivet och restaurangutbudet.
Hotellet är inrymt i ett gammalt vackert hus. Små men rena och fräscha rum med luftkonditionering och väl fungerande gratis Wi-Fi. (Vi bodde i ett standard dubbelrum) Fint badrum. Tyst och lugnt - åtminstone om man inte har rum mot gatan.
Trevlig personal. Bra frukost.

Rumstips: Man kanske bör undvika rum mot gatan om man är lättstörd.
Datum för vistelsen: maj 2015
1  Tack Beppan