“God mat - väldig långsam service.”
Omdöme om Morskie Oko

Morskie Oko
Rankad som nr 53 av 2 107 Restauranger i Kraków
Kök: Polskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Tog en halvtimme innan vi ens fick beställa, sen en halvtimme till innan maten kom. Servitriserna upplevdes inte ens titta sig omkring, man fick själv påkalla deras uppmärksamhet. God mat dock, synd bara att servicen var dålig annars hade vi kommit tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Tiinen
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 218)

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Vi testade våra första piroger och blev inte besvikna, väldigt gott och trevlig personal.
(Extra plus för den otroligt fräscha toaletten)

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Lindmark_77
Omdömet skrevs 3 mars 2020 från mobil enhet

Boka bord och gå hit och ät. Vi var tre som delade först på ostplankan och sen köttplankan. Det blev ändå mat över.. Jättebra Polsk mat, en härlig atmosfär och väldigt prisvärt. We will be back!

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack ethela66
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Trevlig och genuint inredd restaurang med mycket mat och goda polska maträtter. Vi provade ett fat med olika kött, korv och grillad ost, förutom piroger/dumplings med flera olika fyllningar. Som förrätt åt vi en god soppa som serverades i ett bröd som skål, den kan vi verkligen rekommendera. Det går att dela soppan på två personer, det var helt accepterat. Jag lovar att det är helt tillräckligt om soppa ska vara förrätt. Kan varmt rekommendera ett besök.

Datum för besöket: december 2019
2  Tack 27annalenaa
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Ett stenkast från Grand där vi bor hittade vi den här pärlan. Kanonbra service, utsökt mat - prova de polska specialiteterna - toppengott. Hit går vi gärna igen. Varma rekommendationer

Datum för besöket: september 2019
3  Tack 496annelik

Resenärer som tittade på Morskie Oko tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Morskie Oko? Berätta vad du tyckte!