“Härlig atmosfär”
Omdöme om Restauracja Starka

Restauracja Starka
Beställ online
Rankad som nr 15 av 2 030 Restauranger i Kraków
Kök: Polskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Kazimierz
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Härlig polsk kvarterskrog med bra service o super god gulaschsoppa! Stämningen inne på resturangen är mörkt trä o röda väggar me målningar på!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack jenniek548
Skriv ett omdöme.Omdömen (6 628)

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

En prisvärd restaurang belägen i de judiska kvarteren. Vi var här en måndagkväll i mitten av januari men trots det var restaurangen fullsatt och det är nödvändigt att boka bord i förväg. Lokalen är liten och således står borden ganska tätt. Åt en friterad camembert och en oxkind. Båda mycket goda och anlände snabbt till bordet. Till efterrätt åt vi bla deras valnötskaka med Baileys som jag varmt kan rekommenderas. Även om vi upplevde att delar av personalen var lite otrevliga (tyvärr) så drar inte det ner betyget på den här restaurangen.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack friben
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade bokat bord och fick ett fantastiskt bemötande från början till slut. Vi åt anka som huvudrätt och det smakade gudomligt. Jag drack flera glas vodka och blev hela tiden rekommenderad vilken jag skulle prova. Mina favoriter var blåbär och aprikos. Ett glas vodka kostade 9 Zloty vilket motsvarar cirka 20 kronor. Mycket trevlig atmosfär och kunnig personal. Glöm inte boka bord i tid.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 9 december 2019

Jättegod mat, trevlig atmosfär och väldigt prisvärt. Rask och o-krånglig servering. Pröva den stora förrättstallriken! Och glöm inte att boka, vi försökte oss på lunch ett par dagar senare - helt fullbokat.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Katarina F
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Förstår inte alla dessa extremt bra omdömen. Maten var bra, men verkligen inte fem av fem, om man jämför med andra ställen i Krakow.
Men priserna var låga och lokalen har ett bra läge då den ligger i judiska distriktet . Servitrisen hade trötta ansiktsuttryck och lokalen var ren men inredningen liknade en tråkig pub.
Annars bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack adamkH3000QZ

Resenärer som tittade på Restauracja Starka tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Restauracja Starka? Berätta vad du tyckte!