“Fantastisk mat serverad av tillmötesgående och kompetent personal”
Omdöme om Art Restaurant

Art Restaurant
Rankad som nr 7 av 1 879 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Den vackra innergården med eldar, ljus och vita linnen skapar en fin inramning till den fantastiska maten. Personalen bidrog stort till upplevelsen vi hade på denna mycket trevliga restaurang. Boka i god tid bara.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Jon B
NataliaS8870, Guest relations specialist på Art Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

We are very happy that you enjoyed your time at our restaurant. We are very glad our staff and food met your expectations.
Thank you very much for your visit and for the recommendation.

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åker varje år på en matresa i Europa för att äta på nya spännande restauranger. Art var därför ett väldigt planerat besök.
Den 9 rätters avsmakningsmenyn med tillhörande vinpaket var vårt val. Upplevelsen totalt var kanon! Fantastisk service, personlig, konkret och kunnig. Viljan av att ge bra service finns där. Är jag petig kanske några rätter borde byta plats pga smak. Vin paketen passar väl in och kul även att de lagt med vodka och lagrad rom. Hade varit väldigt roligt om ni haft ett chefstable. Ni borde även ta bort den stora menyn som finns vid Entrén känns turistigt och billigt.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack 63fredrike
Natalia S, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Thank you for your opinion and recommendation. We are very happy that the moments spent in our restaurant have met with such approval from your side, and you enjoyed the suggestions of our Chefs. We count on the fact that everyone has their flavors, but we do our best to met expectations. Thank you for the tips, each suggestion of our guests is extremely important to us and we take them into account.

Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Där matlagning blir till konst. Mycket god service, stämningsfull lokal med live-musik (piano) i bakgrunden. Och framförallt fantastiskt god och konstnärligt presenterad mat.

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack PatrikJoh
Natalia S, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2018

Tack för rekommendationen. Vi försöker att göra alla som besöker vår restaurang prova det bästa traditionella polska köket, och njuta av den unika atmosfären som råder i centrum av staden.

Omdömet skrevs 11 juni 2018

Ett ställe med servering på innergården som bjuder på en stilla stund vid middagen för den som tröttnat på livet ute på gatuserveringarna. Fin levande pianomusik!
Köket vill bjuda på polsk mat i modern tappning och det är utmärkt. Ibland når de inte fram när ambitionen tar över sunda förnuftet och maten blir litet för "skruvad". Vår rekommendation till kocken skulle möjligen vara att enklare upplägg kan ibland ge mer. Så blev vår gurksoppa överarbetat och smaklös men barsh var bra. Foie gras helt ok.
Rådjursfilén var fin med tillbehör åt arthållet (bl a sviskonpuré), ankbröst och oxrullader u.a. Kocken bjuder på trevliga avsmakningar före och efter rätterna och det uppskattas.
Den trevliga och avspända atmosfären och vänliga och uppmärksamma betjäningen bidrog till en lyckad kväll.

Datum för besöket: juni 2018
Tack vlcek68
Natalia S, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Vi är mycket glada att vi bidragit till att du tillbringade en trevlig kväll. Vi försöker göra varje gäst smak inte bara läckra polska köket, men också traditionell polsk gästfrihet. Vi erkänner att vi ständigt lär oss och varje anteckning är viktig för oss. Tack för din åsikt.

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

En mycket stor besvikelse med dålig mat, min man klagade och då fick vi som kompensation dela på EN efterrätt. Det positiva var hög service av personalen

Datum för besöket: mars 2018
2  Tack Åse E
Natalia S, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Vi är mycket ledsna att vi missade din smak och besöket på vår restaurang inte uppfyllde förväntningarna. Varje åsikt är viktig för oss och vi drar slutsatser från var och en av dem.

Resenärer som tittade på Art Restaurant tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Art Restaurant? Berätta vad du tyckte!