“Mycket bra Indisk restaurang ”
Omdöme om Taste of India

Taste of India
Rankad som nr 51 av 1 860 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var där 31 mars på kvällen. Maten var mycket välsmakande samt såg inspirerande ut. Provade även en Indisk shiraz under middagen och den var också mycket bra. Ett tips om man vill besöka restaurangen: Boka bord innan. Gick jättelätt via deras hemsida med relativt snabbt svar.

Tack MRMIKLIN

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Här blev man bra proppmätt. Jättegod mat som var väl tillagad och smakade förträffligt. Extra plus till naanbröden.

Tack Michael B
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

God mat, bra service och även bra priser. Vi åt tikkamasala och spice of India med vanligt rid och stekt ris. Riktigt bra mat och mysigt ställe!

Tack Mimmi P
TasteofIndiaKrakow, Właściciel på Taste of India, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Thank you very much for your feedback. Hope to see you again :)

Kind regards
Taste of India

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat med härlig hetta. Inget för den typiska polacken då maten faktiskt smakar något. Vi testade fyra olika rätter och allt var underbart gott. Skulle gärna ha den här restaurangen som granne! Väl värt ett besök.

Tack Hambood
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Åt en förträffligt god Butter Chicken. Alla i sällskapet var nöjda. Vi var tre. Rekommenderar denna Indiska restaurang

Tack marbac0621

Resenärer som tittade på Taste of India tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Taste of India? Berätta vad du tyckte!