“Toppklass boende!”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
“Toppklass boende! ”
Omdömet skrevs 15 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Denna lägenhet var det bästa boendet vi bott i hittills i världen. Det var mycket välstädat och fräscht. Här fanns allt man kunde behöva såsom vattenkokare, espressobryggare, spis, diskmaskin, tvättmaskin, strykjärn, kylskåp och textilier. Perfekt boende där det var nära till allt såsom köpcenter, tågstation och sevärdigheter. Helt klart över förväntan! Kommer vi tillbaka till Krakow väljer vi gärna samma boende igen. Vi är mycket, mycket nöjda.

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera