“Grillrestaurang med amerikansk känsla”
Omdöme om Sioux

Sioux
Rankad som nr 71 av 1 821 Restauranger i Kraków
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Stare Miasto
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang i 3 våningar. Ofta fullsatt. Maten är god och vällagad. Dock får man vara beredd att vänta 40-45 minuter på maten. På menyn finns många kötträtter, burgare, sallad och pastarätter. Vi satt i källaren som var mysigt inredd med träbord, tegelväggar, valv och indianprylar.

Tack ChriRob

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och prisvärt
Lagom stora portioner
Trevlig personal och trevlig stämning
Goda kött och hamburgare rätter

Tack Sissi P
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Åt vår sista middag i Krakow för denna gång på underbara Sioux! Hade en trevlig servitris vid namn Kasia som var mycket serviceinriktad och hjälpsam. Trots att vårt kort strulade hjälpte hon oss och aldrig en sur min! Kan verkligen rekommendera denna restaurang.

Tack Michaela A
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Kanonbra ställe! Riktigt god mat och väldigt serviceinriktad personal. Många var de dessutom. Vi var ett sällskap på femtio personer som förbokat. Fick ett eget rum nere i källaren. Mysigt. Maten kom in väldigt snabbt. Stora och prisvärda portioner.

Tack Björn H
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Mitt på torget ligger denna restaurang med tydlig dragning till Amerika. Rejäla portioner, rejäl personal. Inget onödigt tjafs eller finlir. Gott bra tillagat kött, frasiga pommes och rejält tilltagen sallad.

Miljön är som hämtad ur "Lilla huset på prärien". Vettiga priser och snabb service.

Om jag någonsin kommer till Krakow igen så besöker jag mer än gärna "Sioux" på nytt.

1  Tack Skyddsvakt

Resenärer som tittade på Sioux tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Sioux? Berätta vad du tyckte!