“Morsdag”
Omdöme om Fabryka Pizzy

Fabryka Pizzy
Rankad som nr 261 av 1 729 Restauranger i Kraków
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Kazimierz
Omdömet skrevs maj 28 2017 från mobil enhet

Jättebra pizza och jättetrevlig personal. Jättegod pasta och sallad. Ölen kan man inte heller klaga på. Extra chili på pizzan gör att man behöver en extra pivo.

Tack specialisten

Omdömet skrevs oktober 29 2016 från mobil enhet

Över förväntan.
Billigt, enkelt och gott. Bra kombination. Rikliga portioner och trevlig service.
Lasagne var ok men två olika pastarätter var bra.

1  Tack rainbowroom
Omdömet skrevs september 19 2016

Det finns ett antal av dessa i krakow vi var på 2 st och det serveras mycket god italiensk mat till låga priser , lunch kostar bara 35 kronor. Mysig inredning och snabb service.

Tack hasse w
Omdömet skrevs april 28 2015

Hit kan du gå för att äta en god och billig måltid. Ligger bara någon meter från det stora torget. Trevlig personal. många studenter som går hit så vill du ha det tyst omkring dig så ska du nog inte välja detta. Men tycker du om liv o rörelse omkring dig så kommer du gilla detta stället

Tack Jill F
Omdömet skrevs oktober 10 2014

Vi beställde två stora pizzor att dela på fyra. Det räckte mer än väl. Pizzorna var jättegoda och det var billigt!

Tack Susselipuss

Resenärer som tittade på Fabryka Pizzy tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt Fabryka Pizzy? Berätta vad du tyckte!