“Pasta med finess ”
Omdöme om The Spaghetti

The Spaghetti
Rankad som nr 197 av 1 824 Restauranger i Kraków
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ligger vid stora torget. Vi satt ute i mysig atmosfär nät regnet smattrade på taket. De har annars en trappa ner sin restaurang i ett valv. Mycket fin atmosfär.
Maten toppen och prisvärt.

Tack hasse w

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang med hög kvalité på maten. Vi åt pasta och pizza. Trevlig personal och bra priser. God efterrätt!

Tack Kia W
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Besökte restaurangen med mina två tonårsdöttrar och vi var alla nöjda med besöket! God mat, trevlig personal och rimliga priser.
Trevlig miljö

Tack Ulf Ö
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Mycket välsmakande pasta ,
Var mycket nöjda båda två med vår mat och serveringen
Går nog tillbaka här

Tack Dynan K
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Man får gå ner några trappor och möts av ett härligt livligt kök. Sedan öppnas ett rum av coola bilder och tegel runtomkring. Pastan var väldigt god och servicen bra. Priserna ligger väldigt bra. Ligger vid main square!

Tack ericaochdaniel

Resenärer som tittade på The Spaghetti tittade också på

Kraków, Lesser Poland Province

Besökt The Spaghetti? Berätta vad du tyckte!